نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سوال خاص استقلالی‌ها از سرمربی تیم ملی/ آقای اسکوچیچ؛ ما را می‌بینی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها همه دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند به ویژه استقلالی‌هایی که احساس می‌کنند سهم بیشتری در تیم ملی باید برای آنها درنظر گرفته شود.

خبرورزشی - استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای تا پایان روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته و مقتدرانه صدر جدول گروه خود را مال خود کرده است. جدا از تدابیر تاکتیکی اتخاذ شده توسط فرهاد مجیدی که تا اینجای کار کاملاً مؤثر واقع شده است، اغلب بازیکنان استقلال نیز در مقایسه با دوران مربیگری محمود فکری به مراتب بهتر بازی می‌کند و پیشرفت محسوسی داشته‌اند به همین خاطر کاملاً بدیهی است که انتظار داشته باشند در فهرست مدعوین به تیم ملی برای پیکارهای انتخابی جام جهانی که خرداد ماه به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، قرار بگیرند.

البته تعدادی از بازیکنان استقلال صبح روز دوشنبه در داخل اردوی خود این سؤال را مطرح می‌کردند که دراگان اسکوچیچ کجاست و آیا نمایش آنها در عربستان را با همان دقتی که لیگ برتر را در داخل کشور دنبال می‌کند، زیر نظر دارد؟ استقلالی‌ها معتقدند حداقل یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی باید برای دقیق‌تر زیر نظر گرفتن آنها به عربستان مسافرت می‌کرد ولی چنین اتفاقی هنوز رخ نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی