دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
۱۰ |
۳
دومین تمدیدی استقلال مشخص شد/ گران اما باکیفیت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از سفر به عربستان شیخ دیاباته که فصل ناموفقی را سپری کرده بود، در گفت‌وگو با برخی از هم‌بازیان خود مدعی شد لیگ قهرمانان فرصت بسیار خوبی برای تولد مجدد است.

خبرورزشی - دیاباته مدعی شده بود قطعاً در عربستان با درخشش خود چشم‌ها را خیره می‌کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد کاملاً در حال انجام است و این مهاجم تاکنون در هر دو مسابقه استقلال موفق به گشودن دروازه رقبا شده است.

 سیر صعودی شیخ آغاز شده و احتمالاً در سایر دیدارهای این مرحله هم برای آبی‌پوشان کشورمان پیام‌آور شادی خواهد شد. اتفاقی که منفعت آن علاوه بر استقلال به خود این بازیکن هم می‌رسد و همین مسئله نقش مهمی در تمدید قراردادش ایفا خواهد کرد.

عمل به قول

دیاباته در اوایل فصل با محمود فکری دچار مشکل شد و کاملاً مشخص بود که طرفین رابطه گرمی با همدیگر ندارند. آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در این فصل اصلاً نشانی از همان مهاجم آماده قبل نداشت و تعداد قابل ملاحظه‌ای از مسابقات در زمان سرمربی قبلی را از روی نیمکت و یا در داخل فیزیوتراپی تماشا می‌کرد ولی با روی کار آمدن فرهاد مجیدی شرایط کاملاً عوض شد.

 سرمربی جدید اعتقاد بسیار زیادی به شیخ دارد و مسئله موجب شده بود تا مهاجم سیه چرده آبی‌پوشان تأکید کند همراه با مجیدی مجدداً اوج خواهد گرفت و لیگ قهرمانان آسیا در عربستان فرصت بسیار ارزشمندی برای درخشیدن او خواهد بود. اتفاقی که کم‌کم در حال وقوع است و دیاباته آرام آرام به همان مهاجم خطرناک فصل قبل بدل می‌شود.

تمدید قرارداد

باتوجه به نمایش خوبی که تا اینجای کار از شیخ در لیگ قهرمانان آسیا دیده‌ایم و اعتقاد بسیار زیادی که فرهاد مجیدی به سبک بازی او دارد، قاعدتاً پس از پایان مرحله گروهی و بازگشت کاروان آبی‌ها به تهران زمینه برای تمدید قرارداد این بازیکن حداقل به مدت یک فصل دیگر فراهم خواهد شد. قطعاً مجیدی آنقدر حرفه‌ای و باتجربه است که بداند وجود یک مهاجم با روحیه (و البته آماده) در استقلال چقدر می‌تواند کمک حال شود.

  از طرف دیگر، قطعاً مطرح شدن بحث تمدید قرارداد موجب خواهد شد تا شیخ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی نیز با انگیزه مضاعفی وارد میدان شود و این یعنی دردسر بزرگی برای حریفان استقلال. استقلال پیش از این با میلیچ برای تمدید توافق کرده بود و تنها موارد مالیاتی باعث شد تا تمدید این بازیکن به بعد از بازگشت استقلال از عربستان موکول شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    رسانه و خبرگزاری محترم خبر ورزشی لطفا پیگیر این موضوع شوید: من دیشب آماده تماشای بازی از شبکه ۳ بودم و آقای احمدی هم در حال صحبت کردن بود ناگهان به صورت خودکار شبکه ۳ تغییر کرد و آن شبکه ای شد که فوتبال پخش نمیکند و فیلم سینمایی پخش میکرد من تمام بازی دیشب را با موبایل دیدم !!!!! جالب اینجاست درست پس از بازی از دوباره شبکه ۳ درست شد و بر روی اصلی خودش رفت یعنی همان شبکه ۳ که فوتبال هم پخش میکند. من بعد از بازی وارد گوگل شدم و نوشتم ( چرا فوتبال ) و تمام پیشنهاد هایی که گوگل میداد این بود :( چرا فوتبال استقلال الشرطه پخش نمیشود ) ( چرا فوتبال استقلال پخش نمیشود ) و... چرا شبکه ۳ کمی قبل از فوتبال تغییر کرد و فوتبال را پخش نکرد و کمی بعد بازی درست شد و همان کانالی شد که فوتبال هم پخش میکند؟؟ یعنی فقط میخواستند ما فوتبال استقلال را نبینیم؟؟
    • امیر IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      سلطان شما ماهواره داری واسه همونه پخش نمیکنه.... باید از طریق دیجیتال نگاه کنی
    • رامین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      سلام محمد عزیر . احتمالا از ماهواره نگاه میکردید . بدلیل مسائل حق پخش ، شبکه هایی که به صورت ماهواره ای پخش میشن حق پخش فوتبال رو ندارن و فقط باید برای داخل کشور پخش کنن . اگه از آنتن معمولی استفاده کنین میتونین باز ها رو تماشا کنین
    • سیدرضا IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      اگر شما بجای استفاده از ماهواره ،شبکه های داخلی رو از انتن ایران دریافت میکردی میتونستی براحتی بازیو ببینی. صداوسیمای ایران با مبلغی گزاف تونسته اجازه ی پخش مستقیم بازی رو برای هموطنهای داخل کشور خریداری کنه
  • شمسعلی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    بالاخره تمدید میکنه یا نه همین چندروز پیش میگفتید تو لیسا فرهاد نیست شیخمون یاهمون شیخ مفید
    • غلامعلی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      ببین اول خود فرهاد رو نیمکت استقلال حضور داره که بخواد قرارداد شیخ رو تمدید کنه یا نه
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    با میلیچ تمدید میکنن با دیاباته تمدید میکنن با قائدی تمدید میکنن با مطهری تمدید خواهند کرد اونوقت پرسپولیس به نفت وصله!!خدایا خودت یه عقلی بهشون بده
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    گران ولی باکیفیت. یعنی قیمت مناسب ولی با کیفیت نمیشه!! بعد پاراگراف آخرتون چقدر جالب بود! مث بچه ای که بگه اگه واسم جایزه نخرید امتحانمو نمیخونم.
  • ابوالفضل علمداری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    وقتی یه تیمی چند سال با هزاران پشتیبانی قهرمان لیگ میشه و سایت خبر ورزشی به جزئیات قرارداد ها که به ضرر تیم هست حرف نمیزنه باید شک کرد به این مجموعه که طرفداره تیم خاصی نیستند. و از طرفی تیمی که قدمت و با اصیل هست و کل خاورمیانه میشاسنش باید اینجوری توی حاشیه ببرنش تا تمرکز اونا خراب بشه . اگه صحبت از ایران هست بهتره طرفداره تیمی خاصی نباشید با تشکر.
  • 4321گلات IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    ما بخیل نیستیم و مثل شماها کولی بازی در نمیاریم ، هرکی رو میخاید باهاش قرارداد ببندید فقط این خبرارو یادتون باشه و سریع آلزایمر نگیرید که با چه مبالغی دارید قرارداد میبندید،پس موقع تمدید ترابی و امیری و بازیکنان ما حرف مفت موقوف ، اکی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی