نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تعریف خاص پیشکسوت استقلال از پرسپولیس/ عملکرد استقلال در گروه مرگ بی نظیر بوده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستار همدانی ملی پوش سابق استقلال اعتقاد دارد در زمان محمود فکری بین بازیکنان و کادر فنی فاصله ایجاد شده بود و تیم فاقد همدلی بود.

خبرورزشی - چهار نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا روند خوبی را طی کردند و البته دو تیم سرخابی پایتخت با دو برد قاطع سر گروه شدند، شرایط فولاد هم مناسب است و تراکتور هم هنوز شانس باری صعود دارد. ستار همدانی ملی پوش سابق استقلال و تراکتور در خصوص این ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با خبر ورزشی صحبت کرده که ملاحظه می‌کنید:

بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را می‌بینید؟
بله تقریبا بازی ۴ نماینده کشورمان را مبیبینم و خوشحالم که تقریبا نماینگان ما عملکرد  موفقی دارند

استقلال دو بازی خود را با برد پشت سر گذاشت. این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟
خب استقلال متفاوت ظاهر شده و فکر میکنم در تیم مجیدی همدلی بسیار بیشتر شده که بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند ، به همین دلیل است که دوندگی‌ها و حمایت‌ها نسبت به تیم فکری بیشتر شده و استقلال زیبا بازی می‌کند.

قبول دارید که بازیکنان استقلال نسبت به زمان حضور فکری بهتر بازی می‌کنند؟
فکر می‌کنم کادر فنی فکری ارتباط لازم را با بازیکنان نداشت و در آن استقلال  بین کادر فنی و بازیکنان فاصله افتاده بود. البته مدیریت باشگاه هم در آن مقطع مقصر بود و باشگاه و تیم اسیر حاشیه شده بود. اما فرهاد مجیدی گرچه یک فرد سخت گیری است ولی ارتباط خوبی را بین بازیکنان بر قرار کرده و هیچ فاصله ای را بین کادر فنی و بازیکنان مشاهده نمی‌کنید.

به نظر شما استقلال بهترین بازی را به نمایش می‌گذارد؟
بله آبی پوشان  انسجام تیمی را پیدا کرده و در خطوط مختلف عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد. شاید بعضی‌ها اخراج بازیکن الشرطه را دلیل برتری استقلال تصور کنند ولی حریف بعد از اخراج دونگی اش بیشتر شد و با دفاع چند لایه سعی در کسب یک امتیاز داشت به همین دلیل استقلال با حوصله بازی کرد تا هم ۳ گل به حریف تحمیل کند و هم بازی زیبای را در آسیا به نمایش بگذارد. کافی است به تعداد پاس‌های سالم استقلال نگاه کنید که آمار جالبی است و باید به این تیم افتخار کرد.

شما فکر می‌کنید استقلال در گروه مرگ قرار دارد؟
با توجه به تیم‌ها بله، گروه استقلال است، گروه مرگ است .و باید گفت که سخت ترین گروه غرب آسیاست .به همین دلیل استقلال فوق العاده ظاهر شد و ۸ گل در دو بازی به ثمر رساند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

تیم‌های دیگر ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس تجربه خوبی را در بازی‌های بین المللی بدست آورده و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت تا این تیم هم با قدرت ظاهر شود.فولاد هم با جواد نکونام بالاتر از تصورات ظاهر شد و معلوم شد که تیم نکونام برای لیگ قهرمانان برنامه ریزی کرده بود . تراکتور هم میتوانست در بازی اول برنده باشد ولی بد شانسی آورد گرچه پاختاکور هم یک تیم قدرتمند است و شکست این تیم کار هر تیمی‌نیست.

هر ۴ تیم شانس صعود از گروه را دارند؟
در کل  باید بگم که حال فوتبال ایران در آسیا عالیست  و یکی از بهترین فصل‌های حضور ایرانی‌ها در آسیاست .  آرزو می‌کنم  هر ۴ تیم صعود کنند ولی فکر می‌کنم که ۳ تیم از ۴ تیم به راحتی از گروه خود به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

تراکتور دو مساوی را به ثبت رسانده و ۴ بازی دیگر  دارد شاید  کارش برای صعود سخت شده؟
تراکتور پتانسیل صعود به مرحله بعد را دارد و هنوز ۴ بازی دیگر هم باقی مانده که ۱۲ امتیاز دارد. تراکتور اگر در سومین بازی خود پیروز شود راه صعود خود را هموار کرده و می‌تواند برای صعود بسیار امیدوار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    درسته که پرسپولیس خوب نتیجه گرفته ولی واقعا تیمهای گروهش اصلا تیمهای خوبی نیستن،اینو بخاطر اینکه استقلالی هستم نمیگم،جدول رو ببینید،تیم گوا تیم دوم جدول هست،این یعنی تیمهای گروهشون واقعا در حد تیمهای دسته یک ما هستن
  • چرا ای اف سی جام در جام لنگ رو تبریک نمیگه؟ IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    لنگیا معتقدن چون تیم سوم لیگ قطر (که پارسال جلو تاج پنج تایی شد و از این تیم فعلی هم قویتر بود ) تو گروهشون هست گروهشون از گروه تاج سخت تره:)) و در واقع تیم دوم قطر از تیم سوم ضعیف تره:(( ::)) ا
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    هر سال مرگ مرگ میکنید آخرش هم تیمهای فاینال و حتی سمیفاینال غرب اسیا از گروه های دیگه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی