ماجرای عجیب پنالتی‌های پرسپولیس/ گل محمدی پنالتی زن پرسپولیس را عوض کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت یحیی گل محمدی با صدای بلند او را صدا زده و پنالتی زن پرسپولیس را عوض کرد.

خبرورزشی - خطای مدافع هندی روی آل کثیر کاملا واضح بود و پرسپولیس در دقیقه ۱۸ مسابقه با گوآ صاحب ضربه پنالتی شد در این لحظه محمد حسین کنعانی زادگان پس از صحبت با چند بازیکن پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت اما از لب خط یحیی او را صدا کرد و از مدافع میانی تیمش خواست ضربه را به مهدی ترابی بدهد.

ستاره پرسپولیس هم به راحتی دروازه میزبان را باز کرد تا پرسپولیس از شوک ابتدای مسابقه خارج شده و حداقل بازی را به تساوی بکشاند جالب اینکه در دقیقه ۲۴ هم جلال حسینی گل دوم را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند و روی ارسال خوب مهدی ترابی گل برتری پرسپولیس را زد.

دقایقی بعد از گل دوم پرسپولیس نیز با خطای مدافع گوا روی احسان پهلوان دومین پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شد که کنعانی زادگان دوباره درخواست کرد پنالتی را او بزند که این بار با توجه به نتیجه بازی گل محمدی این اجازه را به او داد اما مدافع پرسپولیس نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را درست به وسط دروازه زد تا دروازه بان هندی‌ها به راحتی آن را دفع کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی