نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
۲ |
۴
اتفاق نگران کننده در هتل استقلال و تذکر عوامل کنفدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدا از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و عوامل میزبان، مسئولان استقلال نیز فوق‌العاده روی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تأکید دارند.

خبرورزشی - مسئولان استقلال به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌خواهند از بابت ویروس کرونا دچار دردسر شوند. البته هتل محل اقامت استقلالی‌ها به طور کامل قرنطینه نیست و با توجه به وسعت آن، مسافران دیگری نیز از این هتل استفاده می‌کنند ولی تحت هیچ شرایطی اجازه نزدیک شدن به آبی‌پوشان را ندارند.

قسمتی از لابی هتل در اختیار بازیکنان استقلال است تا هر وقت حوصله‌شان از حضور در داخل اتاق‌ها سر رفت بتوانند از آنجا استفاده کنند.

البته طی ۲۴ ساعت گذشته چند مسافر که نمی‌دانستند آن قسمت از لابی به طور کامل در اختیار استقلالی‌ها قرار دارد، به منطقه مورد نظر نزدیک شدند ولی نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال به آنها تذکر داد که نباید در آن بخش تردد داشته باشند چون فضای اختصاصی نماینده ایران محسوب می‌شود.

قرار شد عوامل کنفدراسیون نیز به مقامات هتل گوشزد کنند تحت هیچ شرایطی اجازه تردد مسافران عادی در مناطق اختصاص یافته شده به استقلال را ندهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    کار بسیار خطرناکیه اما خدارشکر تیم کیسه علم ساختن واکسن را داره و انقدر این واکسن خوبه که بعد از مثبت شدن تست کرونا بعد از تجویز ۳ چهار روز بعد طرف کامل خوب میشه برای حرفم هم مدرک دارم پارسال نصف تیمشون کرونا گرفتن بعد به بوشهر نرفتن ۳ روز بعد خوب شدن امسال هم کرونا گرفتن بعد ۴ روز همه سلامتیشون را به دست اوردن حالا چرا ۱ روز بیشتر شد دفعه دوم چون ویروس کرونا جهش یافته از کرونا قبلی خطرناکتر هستش واقعا جهان اگه بفهه انگشت به دهان میشه از این کشف بزرگ
  • به رنگ آسمان IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آخه این تیترها چیه که میزنید، خوشتون میاد حاشیه درست کنید برای استقلال. امروز این دومین خبر حاشیه ایتون بوده برای استقلال. خوب اسم روزنامتون رو بگذارید خبر پرسپولیس خیال خودتون رو راحت کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی