چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
۱ |
۵
سرنوشت گروه سوم در دست استقلال و یاران علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم استقلال و الدحیل قطر باید به فاصله ۷۲ ساعت دوباره با هم پیکار کنند.

خبرورزشی - در گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر مدعیان اصلی صعود هستند و البته جنگ صدرنشینی هم بین همین دو تیم است .تا اینجای کار مشخص شده که نمایندگان عربستان و عراق از قدرت چندانی برخوردار نیستند البته نباید آنها را هم دست کم گرفت اما به هر حال جنگ صدرنشینی بین استقلال و یاران علی کریمی است. این دو تیم باید بامداد یکشنبه هم دیدار دوم خود را در جده برگزار کنند و بعد از این بازی با خیال راحت تر می توان از صعود و صدرنشینی استقلال صحبت کرد.

الدحیل در لیگ ستارگان قطر در رقابت با السد یعنی تیم ژاوی کم آورد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.ضمن اینکه نبرد رودررو را هم به این تیم باخت. تیم قطری مسلماً برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و صعود از این گروه انگیزه های زیادی داردو استقلال باید بازی برگشت را هم کاملاً جدی بگیرد.

 نکته اینجاست که قرار نیست همه تیم‌های دوم گروه به مرحله حذفی صعود کنند و به همین خاطر استقلال باید به عنوان صدرنشینی دست پیدا کند تا خیال هوادارانش راحت شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    به امید برد استقلال..واقعا بازی با الدحیل سخت و دشواره فوق العاده تیم خطرناکیه بازیکنای شاخص و خوبی داره، تقابل جذاب در میانه زمین دیدن دارد دیدار استقلال مقابل الدحیل یک نبرد خاص و جذاب بین وسط زمین دو تیم است امیدوارم این نبرد جذاب و دیدنی به نفع استقلال تموم بشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی