محمود فکری: امتیازات را باید از دهان شیر بیرون کشید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم نفت مسجد سلیمان پس از ۹ هفته نبردن موفق شد با هدایت محمود فکری تیم خوب مس رفسنجان را شکست داده و ۲۴ امتیازی شود.

خبرورزشی- تیم خوزستانی از زمان روی کار آمدن محمود فکری سرمربی سابق استقلال توانسته است در ۲ بازی ۴ امتیاز بگیرد. نفت مسجد سلیمان ابتدا در اصفهان و زمین تیم صدرنشین سپاهان، یک امتیاز ارزشمند کسب کرد و حالا ۳ امتیاز هم از تیم محمد ربیعی (مس رفسنجان) گرفته است. در همین زمینه با محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت‌وگو کرده‌ایم.

پیروزی شیرینی در خانه آن هم پس از ۹ هفته کسب کردید. توضیحی در این رابطه می‌دهید؟
ابتدا وظیفه خودم می‌دانم درگذشت غم انگیز نادردست نشان پیشکسوت، اسطوره و هویت فوتبال مازندران را به آقا رحیم دست نشان، خانواده محترم آقا نادرو فوتبالدوستان این استان صمیمانه تسلیت عرض کنم. واقعا ضایعه دردناکی بود و در نشست خبری پس از بازی هم گفتم که آرزو می‌کنم بزرگان این فوتبال عمر طولانی‌تری داشته باشند و دیگر این اخبار تلخ را نشنویم.

جواب پرسش ما را ندادید؟
بله، ۹ هفته گذشته نفت مسجد سلیمان موفق به پیروزی نشده بود و ما نیاز مبرمی به این بُرد و ۳ امتیاز داشتیم. خوشحالم که برد بسیار ارزشمندی را در خانه کسب کردیم و بابت آن به همه اعضای تیم و هواداران دوست داشتنی نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. طرفدارانی که جای آنها در استادیوم واقعا خالی بود.

تیم مس رفسنجان را چطور دیدید؟
محمد ربیعی را چند سالی است که می‌شناسم و می‌دانم برای کارش خیلی زحمت می‌کشد. تیم بسیار خوبی ساخته است و این بازی هم همان طور که پیش بینی می‌کردم سخت و پیچیده شد. با این وجود بازیکنان با غیرت نفت مسجد سلیمان جنگیدند و تلاش کردند تا ۳ امتیاز شیرین بگیریم.

اواخر بازی واقعا مثل بسکتبال شده بود. یا مسی‌ها روی دروازه شما بودند یا شما؟
به هرحال ما یک گل زده بودیم و طبیعی بود تیم حریف بی محابا حمله کند. در چنین وضعیتی ما هم در ضد حمله موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم ولی با این وجود از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمت خود را کشیدند تا برنده از زمین خارج شویم.

فکر می‌کنید نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر ماندنی شود؟
هدف اول ما ماندن در لیگ برتر است که انشالله به آن می‌رسیم. هدف گذاری بعدی ما تک رقمی شدن در جدول لیگ بیستم خواهد بود. یک هدف بزرگ که برای رسیدن به آن باید همه اعضا و ارکان باشگاه متحد و بسیج شوند.

 شما در نساجی هم تجربه موفقی در ۱۰ هفته پایانی لیگ نوزدهم داشتید و حالا در نفت مسجد سلیمان در حال تکرار همان موفقیت هستید. تفاوت ۱۰ یا ۱۱ هفته پایانی با شروع فصل یا نیم فصل اول چیست؟
خیلی فرق می‌کند. ۱۰ یا ۱۱ هفته پایانی یا حتی نیم فصل دوم باید امتیازات را از دهان شیر بیرون کشید!

تعبیر جالبی بود. بیشتر توضیح می‌دهید؟
طبیعی است در هفته‌های آخر تیم‌های پایین جدولی برای نیفتادن می‌جنگند و بالای جدول هم برای قهرمانی بازی می‌کنند. برخی تیم‌ها هم برای کسب سهمیه آسیا به میدان می‌روند و تیم‌هایی هم که خیالشان بابت سقوط نکردن راحت شده است با فراغ بال و آرامش جلوی تیم‌های دیگر بازی می‌کنند و دیگر نگران افتادن نیستند. بنابراین واقعا کارزاری است هفته‌های آخر و خدا را شکر تا اینجا که بچه‌های تیم نفت مسجد سلیمان عالی کار کرده‌اند.

بازی شما با فولاد خوزستان هم به تعویق افتاد و ظاهرا بازی بعدی شما با ماشین سازی تبریز خواهد بود؟
به شخصه برای همه تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها موفق ظاهر شوند و پرچم کشورمان بالا و بالاتر برود. ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و آماده هر مسابقه‌ای هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی