النصر عربستان ۲ - فولاد ایران صفر/ شکست تلخ شاگردان نکونام و پیچیده شدن عملیات صعود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فولاد ایران نخستین شکست خود در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا را مقابل النصر عربستان متحمل شد.

خبرورزشی تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان در ادامه مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو گله تیم عربستانی به پایان رسید.

عبدالفتاح عسیری در دقیقه ۵۴ و عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۸۵ گل‌های النصر را در این بازی به ثمر رساندند. 

شکست فولادی‌ها در این بازی در حالی رقم خورد که در اکثر دقایق نیمه اول توپ و میدان در دست فولادی‌ها بود و آنها چندین بار دروازه النصر را تهدید کردند. یکی از موقعیت‌های خیلی خوب این بازی نصیب محمد میری شد اما ضربه کم جان او در محوطه ۶ قدم توسط دروازه‌بان حریف دفع شد. فولادی‌ها در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و نمایش امیدوارکننده‌ای مقابل تیم عربستانی داشتند.

در نیمه دوم اما النصری‌ها پیشروی بیشتری به سمت دروازه فولاد داشتند و به نسبت نیمه اول متفاوت ظاهر شدند. تیم جواد نکونام با وجود نمایش خوب در این نیمه اما در دو اشتباه گل دریافت و نتیجه را واگذار کرد تا فولادی‌ها نخستین شکست‌شان را در این مسابقات تجربه کنند. فولاد با این شکست به رده سوم جدول رفت و کارش تا حدی برای صعود از این گروه سخت شد.

بازی رفت دو تیم که روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد با تساوی یک - یک  خاتمه یافته بود.

عبدالعزیز بن ترکی الفیصل وزیر ورزش عربستان و یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در ورزشگاه حضور داشتند و بازی النصر مقابل فولاد را از نزدیک تماشا کردند.

قضاوت این بازی برعهده مهند قاسم از عراق بود که این داور به محمد آبشک و حسین ابراهیمی از فولاد و به پتروس و عبدالفتاح عسیری از النصر کارت زرد نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی