نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طلای دهدار در یک‌ضرب در وزنه‌برداری قهرمانی آسیا/ معتمدی برنز گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال‌های طلا و برنز حرکت یک‌ضرب در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند.

خبرورزشی - مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک امروز (۴ اردیبهشت) در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در تاشکند ازبکستان پیگیری شد و رضا دهدار و رسول معتمدی دو نماینده کشورمان از ساعت ۱۲:۳۰ روی تخته رفتند.

رضا دهدار دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۹ در حرکت اول یک‌ضرب وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم ۱۷۲ کیلوگرم را مهار کرد تا به مدال نزدیک شود. دهدار در حرکت سوم درحالیکه «فارِس الباخ» قطری وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را بالای سر برده بود، وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را بالای سر برد تا مدال طلای یک‌ضرب را از آن خود کند.

رسول معتمدی نایب قهرمان جوانان آسیا وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را در حرکت اول یک‌ضرب انتخاب کرد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد. او در حرکت دوم این وزنه را به راحتی بالای سر برد و در انتخاب سومش ۱۷۳ کیلوگرم را به خوبی مهار کرد و مدال برنز گرفت.

فارِس الباخ قطری از مدعیان کسب مدال المپیک در دسته ۹۶ کیلوگرم و رقیب سهراب مرادی و کیانوش رستمی است که یک دسته بالاتر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده، بعد از آنکه دو بار وزنه ۱۷۴ کیلوگرمی را انداخت و در آستانه حذف از یک‌ضرب قرار گرفت، در حرکت سوم موفق به مهار این وزنه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی