نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وقتی مدیرعامل استقلال از مساوی راضی است!/ بازیکنان هم حتماً پاداش می‌خواهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای گفته به نظر من مساوی با الدحیل هم نتیجه بدی نبود!

خبرورزشی - وقتی می‌گوییم مدیران باشگاه‌ها فوتبالی نیستند و حتی گاهی اوقات مسائل ابتدایی فوتبال را هم نمی‌دانند، عده‌ای ناراحت می‌شوند. استقلال در دو بازی رفت و برگشت مقابل الدحیل قطر که با فاصله زیاد از السد نایب قهرمان قطر شده بود، فقط یک امتیاز کسب کرد و فرصت صدرنشینی را به تیم حریف هدیه داد اما آقای مددی مدیرعامل محترم باشگاه استقلال در مصاحبه خود گفته به نظر من مساوی با الدحیل هم نتیجه بدی نبود!

اگر از نظر جدولی به قضیه نگاه کنیم، حرف مددی یک حرف کاملاً غلط است از نظر فوتبالی هم نباید مساوی با تیم دوم قطر برای فوتبال ایران و تیم بزرگ و پرمهره استقلال افتخارآمیز باشد. فراموش نکنیم که همین هفته گذشته فولاد خوزستان که به مراتب از استقلال کم مهره تر است، یقه السد و ژاوی را گرفت و واقعا می‌توانست این تیم را شکست بدهد اما حالا مددی از کسب یک امتیاز مقابل الدحیل قطر از مجموع ۶ امتیاز ممکن راضی است و این قضیه را رسانه‌ای هم می‌کند.

حالا تصور کنید که بازیکنان استقلال این مصاحبه را بخوانند و آن را تحلیل کنند. احتمالا وقتی آنها می‌بینند مدیر باشگاه‌شان از یک امتیاز در دو بازی مقابل الدحیل خوشحال است، انتظار پاداش هم دارند. استقلال وقتی الشرطه عراق را هم برد به حساب بازیکنان پاداش واریز شد که این هم یک کار کاملاً غلط محسوب می‌شود. استقلال با این نفرات و قدرت تیمی وقتی باید پاداش بگیرد که حداقل به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند نه اینکه بردن الشرطه ۱۰ نفره و تساوی با الدحیل قطر افتخار محسوب شود.

شاگردان فرهاد مجیدی که در فاز هجومی خیلی خوب کار کرده‌اند، اما در فاز دفاعی ضعیف هستند، باید دو بازی آینده خود را ببرند و منتظر نتایج الدحیل باشند در حالی که اگر بامداد یکشنبه نماینده قطر را برده بودند کارشان به اگر و اما نمی‌کشید البته تا نظر جناب آقای مددی چه باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    تیم دوم قطر..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه نگاه اجمالی فقط به نفرات الدحیل و السد بندازید. خط حمله این تیم رو فقط مقایسه کنید با این نفرات ( الانگو جونییور اکرم عفیف و معز علی ........) با نفرات تهاجمی السد. یا وجود بازیکنی مث بن عطیه و یا بهترین بازیکن فصل قبل استقلال علی کریمی رو...........
    • وحید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      دکتر تاجی، اکرم عفیف تو السد بازی میکنه . در ضمن السد با اختلاف 13 امتیاز قهرمان شد نسبت به الدوحیل، اونوقت شما انتظار داری الدوحیل تیم اول قطر باشه . اگه الدوحیل النگو داره ، السد بغداد ، اکرم عفیف ، کازورلا ، حسن و .... داره
  • لنگ محمدی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    عزیزم تیمی که تازه شکل گرفته و تغییر کادر فنی داده تو این مدت کوتاه این همه بازی سنگین انجام داده اون هم تو فاصله سه روزه در حالی که با یک امتیاز اختلاف دوم گروهه اون هم گروهی که هر چهارتا تیم مدعی و با سابقه تو آسیا هستند یعنی خوب کار کرده مساوی تو بازی برگشت خوب بود فرهاد مجیدی هم راضی بود تازه یه پنالتی الکی تو بازی برگشت داور برای الدحیل گرفت و تو بازی رفت هم یک پنالتی مسلم رو نگرفت حالا بگزریم که الدحیل چقدر پر مهره است مهم اینه که تازه استقلال داره به بلوغ تاکتیکی می رسه و شانس صعودش رو هم حفظ کرده الدحیل تا پایان ترنومنت حتما امتیاز از دست میده تازه اگر هم استقلال به عنوان تیم دوم صعود کنه باز هم براش خوبه چون می خوره به تیم حکومتی لنگ که مهاجم هاش تو زمنین بیشتر دنبال کفتر بازی هستند تا گل زنی
  • کیسه IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    اره کیسه آبروی ایران را برد
  • لنگ IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    الدحیل همون تیمیه که چند وقت پیش تیم اولسان رو که تیم لنگ رو حذف کرد.. تو جام باشگاه های جهان با 3 گل برد.. حالا نه اینکه تیم لنگ دفعه قبل تو گروهش از الدحیل نباخت..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی