صدای مجری سعودی درآمد/ این چه پنالتی عجیبی بود که داور برای استقلال گرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکل قضاوت داور سنگاپوری جدال برگشت استقلال با الدحیل قطر صدای مجری عربستانی را هم درآورد

خبرورزشی - نحوه قضاوت داور سنگاپوری جدال برگشت استقلال با الدحیل قطر صدای مجری عربستانی را هم درآورد. اگرچه نباید همه چیز را در مسابقه بامداد یکشنبه گردن تیم داوری انداخت و پذیرفت که خود استقلال نیز مشکلات تاکتیکی داشت ولی انصافاً پنالتی اعلام شده به سود قطری‌ها فوق‌العاده مشکوک بود به طوری که حتی بازیکنان الدحیل هم تعجب کرده بودند!

نکته جالب توجه در این رابطه آنکه مجری یکی از شبکه‌های عربستانی که پس از پایان مسابقه صحنه‌های بازی را مجدداً پخش می‌کرد، هنگامی که لحظه منجر به پنالتی الدحیل پخش شد، با ابراز شگفتی نسبت به تصمیم داور، مدعی شد حتی خود بازیکنان الدحیل هم نفهمیدند چه اتفاقی افتاد که آنها صاحب چنین ضربه پنالتی فوق‌العاده حساس و آرامش‌بخشی شدند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    آش نادی الکیسه السعودیه انقدر شور شده که دیگه صدای خود سعودی ها هم در اومده !
  • مجید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    باند رسانه ایی کیسه با این نوع تیتر و خبر سعی در انحراف افکار از پنالتی نادرست تیم کیسه و کم کاری علی کریمی و......دارد که البته جز این انتظاری هم نمیرود جالبه سایت سه زده بازی خوب کریمی ولی در عمل و نمرات ضعیفترین بازیکن بوده و اگه هوادار پرسپولیس مثل کیسه کشا بودند باید بعلت تبانی این بازیکن با تیم کیسه خواستار محرومیت هم کیسه هم کریمی می شدند
  • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    مثلا چی خوب معلومه مجری سعودی از تیم کشورش حمایت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی