نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از وریا غفوری بعید بود/ استقلال ۸ گل خورده؛ نباید نگران باشیم؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت:عدم هماهنگی در نزد مدافعان تیم استقلال موجب شده تا اینچنین در چهار بازی هشت بار دروازه‌اش را باز شده ببیند که این خطرناک است.

خبرورزشی - تیم استقلال در چهارمین دیدار خود مقابل الدحیل قطر با دریافت دو گل از این تیم و کسب نتیجه تساوی ۲ بر ۲ همچنان با ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه خود قرار گرفت.

عباس سرخاب مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره این بازی و چرایی گل خوردن تیم استقلال سخن گفت.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

بازی با الدحیل چطور بود؟
مسابقه سنگینی بود. علاوه بر شرایط بد آب و هوایی، این مسابقات در زمان بدی هم برگزار می‌شود. اینکه یک مسابقه ساعت یک بامداد آغاز شده و ساعت ۳ به پایان برسد قطعاً روی سیستم بدنی و مسائل روحی روانی تاثیر منفی دارد. در هیچ کجای دنیا فوتبال را در این ساعت برگزار نمی‌کنند! متاسفانه باز هم ای اف سی در این زمینه مرتکب اشتباه شده است.

درباره بازی صحبت می‌کنید؟
هر دو تیم نسبت به بازی قبل بازتر و با تدبیر بیشتری در زمین حضور داشتند ولی متاسفانه استقلال همچنان در ساختار دفاعی اشتباهات مهلکی داشت که اگر مظاهری در اوج آمادگی نبود، امکان داشت استقلال بازهم مقابل الدحیل شکست بخورد.

به نظر شما پنالتی درست بود؟
کاری به درستی و غلطی پنالتی ندارم اما از وریا غفوری که یک فوتبالیست اورجینال است بعید بود که در محوطه جریمه به آن شکل پایش را بالا بیاورد و آن حرکت را انجام بدهد و داور را به اشتباه بیندازد. در کل استقلال نشان داد هنوز در ساختار دفاعی شرایط خوبی ندارد.

کجای دنیا ساعت یک بامداد مسابقه می دهند؟/۸گل خورده در ۴ بازی نگران کننده است

این موضوع به تغییرات مداوم در جمع نفرات خط دفاعی ربط دارد؟
بله این نشان می‌دهد کادرفنی هنوز اعتماد کاملی به مدافعانش ندارد. در این بازی عارف غلامی‌و سیاوش یزدانی عملکرد خوبی نداشتند. بعد مرادمند وارد شد تا سیستم بازی به شکل ۳ دفاعه تغییر کند ولی باز هم مشخص بود که وظایف به خوبی تعریف نشده است. مثلا دیدیم داریوش شجاعیان وقتی به زمین آمد برنامه خاصی نداشت و فقط آمده بود تا توپ را به مهاجمان برساند. این که چطور و چه طریقی خیلی اهمیت نداشت و این نشان می‌دهد که این تیم هنوز به لحاظ فنی به طور دقیق در اختیار کادر فنی قرار ندارد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
وقتی یک تیم در چهار بازی ۱۳ گل می‌زند و ۸ گل می‌خورد نگران کننده است. استقلال اگر بخواهد با این سیستم جلو برود با توجه به اینکه مسیر استقلال چندان طولانی نیست، می‌تواند متضرر شود.

به صعود استقلال امید دارید؟
استقلال دو بازی سنگین دیگر مقابل الاهلی و الشرطه دارد که یکی از این دو تیم میزبان است و خودش را دارای بخت صعود می‌داند. قطعاً بازی آسانی نخواهد بود. امیدوارم اشتباهات دفاعی برطرف شده و مصدومان استقلال به بازی بعدی برسند. در کل فکر می‌کنم استقلال اگر کمی‌در دفاع دقت بیشتری داشته باشد حتماً به مرحله بعد صعود می‌کند. امیدوارم نقاط ضعف برطرف شود تا هم استقلال و هم دیگر نمایندگان کشورمان نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی