نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
صدای اعتراض حریفان استقلال بلند شد/ الاهلی حق ندارد تمرین کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گوش مسئولان دو باشگاه رسیده که الاهلی می‌خواهد بخشی از تمرینات تاکتیکی خود طی روزهای آتی را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی ملک عبدالله برگزار کند.

خبرورزشی - هرچه به روزهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، حساسیت این مسابقات افزایش پیدا می‌کند و کاملاً بدیهی است که حاشیه‌های مرتبط با آن نیز زیادتر شود. در چنین شرایطی تمام تیم‌ها به ویژه تیم‌های مهمان به دنبال آن هستند که کوچک‌ترین مزیت فراقانونی برای میزبان در نظر گرفته نشود.

در همین خصوص مقامات باشگاه الشرطه عراق و الدحیل قطر که همراه با استقلال در زمره میهمانان الاهلی عربستان محسوب می‌شوند، نسبت به برخی موارد و شایعات مطرح شده در شهر جده واکنش نشان دادند. ظاهراً به گوش مسئولان این دو باشگاه رسیده که الاهلی می‌خواهد بخشی از تمرینات تاکتیکی خود طی روزهای آتی را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی ملک عبدالله (همان زمینی که مسابقات در آن برگزار می‌شود) برگزار کند؛ حال آنکه چنین کاری کاملاً خلاف بوده و در تضاد با مقررات رقابت‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

به همین خاطر مسئولان این دو تیم قطری و عراقی با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرده و صراحتاً گفته‌اند تیم عربستانی به صرف میزبانی اجازه انجام چنین کاری را ندارد و کنفدراسیون باید در صورت وقوع چنین اتفاقی قاطعانه برخورد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی