نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۱
سقوط آزاد لژیونر نیمکت‌نشین/ با یک خداحافظی همه را خوشحال کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تابستان امسال و در ۲۸ سالگی شاید آخرین فرصت جهانبخش برای دل کندن و خداحافظی از لیگی باشد که هرگز با ایرانی‌ها مهربان نبوده است.

خبرورزشی - علیرضا جهانبخش بعد از سه سال حضور در برایتون و نیمکت نشینی در این تیم همچنان اصرار به جنگیدن برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد. اصراری بی فایده که بهترین سال‌های فوتبالی گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را به باد داد.

جهانبخش زمانی با مبلغی در حدود ۱۸ میلیون پوند به عنوان آقای گل هلند راهی انگلیس شد اما در تمام طول ۳ فصلی که در این تیم حضور دارد هرگز حتی به اندازه یک نیم فصل هم مهره فیکس این تیم انگلیسی نبود تا ارزش او با یک سقوط آزاد روبه رو شود. ارزش فعلی جهانبخش رقمی در حدود ۴ میلیون پوند شده تا به کمتر از یک چهارم ۳ فصل قبل برسد. این در حالی است که او ابتدای فصل پیشنهادات مناسبی از لیگ هلند و آلمان داشت اما ترجیح داد تا به حضورش در برایتون ادامه دهد.

در برایتون همه با نیمکت نشینی و حتی سکونشینی جهانبخش کنار آمد اند به جز علیرضا. سرمربی برایتون در آخرین اظهاراتش در این خصوص گفته: «شاید نقش علیرضا همین باشد که او به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود. او می‌داند که باید خود را آماده این موضوع کند» پیغامی واضح تر از این برای جهانبخش وجود ندارد.

سرمربی تیم علنا به بازیکن ایرانی‌اش پیغام داده کاملا نیمکت نشین هستی اما جهانبخش در مصاحبه اخیرش گفته به حواشی رسانه‌های داخلی توجهی ندارد و همچنان به دنبال اثبات خودش در برایتون است. غافل از اینکه مدت‌هاست جایگاه او در ذهن مربی انگلیسی تثبیت شده است و علیرضا وارد جنگ بی ثمری شده که حاصلش هدر رفتن جوانی بی‌بازگشت اوست.

تابستان امسال و در ۲۸ سالگی شاید آخرین فرصت جهانبخش برای دل کندن و خداحافظی از لیگی باشد که هرگز با ایرانی‌ها مهربان نبوده است. جایی که بزرگانی مانند کریم باقری و آندو تیموریان هم در آن دوام چندانی نیاوردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    جهانبخش ضعیف ترین بازیکن ایران در جام ملتها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی