واکنش تند شجاع به یک خبر جنجالی/ ماجرای اغفال بازیکن پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل زاده مدافع پیشین پرسپولیس نسبت به شایعه نقش داشتن در انتقال احمد نوراللهی واکنش تندی نشان داد.

خبرورزشی - طی چند روز اخیر برخی از رسانه‌های عربی اعلام کردند که احمد نوراللهی در راه لیگ ستارگان قطر است. بعد از این ماجرا چند کانال هواداری عنوان کردند شجاع خلیل‌زاده در این انتقال نقش داشته که این موضوع با واکنش تند این بازیکن روبه‌رو شده است.

«با سلام و ارادت به همه هواداران عزیز پرسپولیس

طی ساعات اخیر خبری عجیبی در یکی از چنل‌های فیک و زباله منتشر شد که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم تا واکنشی نسبت به آن نداشته باشم نشد؛ متاسفانه رشد فضای مجازی و اغفال برخی فوتبالدوستان با استناد به این اخبار بی پایه و اساس باعث شد تا توضیحاتی درباره آن داشته باشم.

اینکه بنده قصد اغفال بازیکنی از پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر را داشته باشم از پایه و اساس دروغ است و تنها ‌می‌توانم لفظ چرت را برای روشن‌تر شدن آن بگویم. نه بنده دست به اغفال بازیکنی زده‌ام و نه مدیران پرسپولیس که قابل احترام هم هستند، این ذهنیت را دارند و چیزی درباره آن به من گفته‌اند. 

در دنیای حرفه‌ای فوتبال مسیر انتقال بازیکن کاملا مشخص است و مسلما بدون دلال بازی و واسطه‌گری‌های مرسومی که ردپای آن در همین کانال هم کاملا مشخص است، صورت می‌گیرد.

بار دیگر با احترام به همه هواداران عزیز پرسپولیس باید بگویم بنده هیچ صحبتی و دخالتی در اتفاقات پرسپولیس و خصوصا انتقال و صحبت با هم‌تیمی‌های سابقم برای حضور در قطر نداشته‌ام و در شرایطی که شاهد رسانه‌های قابل احترامی در ایران هستیم، امیدوارم بساط این چنل‌های دوزاری و بدون منبع برچیده شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    آقای شجاع خواهشا دیگه برنگرد پرسپولیس .تیممون تازه به آرامش رسیده
  • عبدو بولینگ باز IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    شما ببینید این شجاع خلیل زاده چجوری از باشگاه سابق ش می ترسه که بلافاصله برای هر چیزی بیانیه صادر میکنه‌....معلومه در بازی رو در رو چقدر کم کاری می کنه تا هواداران لنگ ازش راضی بمونن..!! از زمانی که تو سپاهان بازی می کرد هم همه جوره به لنگ حال داد..
  • هوچی گران لنگی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    خدایا این هوچی گران لنگ را از ما نگیر تا بساط خنده مون جمه نشه. وقتی بازیکن شون تیم رو ول میکنه میره هواداران و باشگاه شون میگن دیگه حق نداری برگردی بعد از مدتی که بازیکن ابراز تمایل به برگشت میکنه میگن می توتی برگردی چون اون موقع بخاطر اختلاف با مسولان باشگاه یا رسول پناه و هزار تا بهونه های بنی اسرایبلی میارن..!!
  • دختر پرسپولیس IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    سلام . میشه بس کنید .. مگ اقا شجا چکار کرد که می گید بر نگرد اون از هیچ کسم نمی ترس .... الکی نگی ... بعد اون واقعا برای تیم پرسمولیس خیلی زحمت کشید ... بعدم اون برای ماجر هایی از تیم رفت ... اونم نمی خواست بره ... ولی اون واست تیم پرسمولیس خیلی زحمت کشید ..... بعد مثل هم بازی کن ها میان میرن اینم یکیشون هر وقت امد خوش امد .... اما واقعا برای اونایی که حرف الکی می زار با اقا شجاع متسفا هستم تموم ....... اقا شه هر وقت امیدید تیم خوش امدید اما بعضی ها بخوان بیان دیگ نمیش بیان مثل اقایی نادری
    • گنگستر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      چی میگید شما؟؟؟چطور میتونید انقد بازیکن پرست باشید!!اقای خلیل زاده واسه تیم زحمت کشیده چون وظیفش بوده چون درقبالش میلیارد میلیارد پول میگرفته و طبق قرارداد تا وقتی ک کادر فنی صلاح بدونن باید ت زمین بازی کنه اگ بخایم راجب اینکه با کمر مصدوم و اینا بازی کرده ت آسیا بگیم باید بگم ک اینم وظیفش بوده چون همونجور ک دیدید ت بازی الریان_پرسپولیس ۹۰دقیقه با پای مصدوم بازی کرد اگه میخاست معرفتشو نشون بده مثل بشار میموند و بعد از فینال میرف...
  • تقی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    شجاع خلیل زاده حرف حق میزنه نباید به این شایع ها اعتنا کنیم چون پوچ و بیهوده هستن بعدشم مگه شجاع پدر نورالهی هس که هر کاری بگه بکنه
  • پرسپولیس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    بابا شما چی میگین این وسط کیسه کشا شجاع کاری نکرده همش تقصیر این کانال هاست دروغ نزارید دهن مردم
  • نمهاجر IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    اون موقع که میپریدی توهوا یادت رفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی