نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مربی فولاد: بازی با السد یک فینال سخت است/ تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال فولاد دیدار این تیم مقابل السد را یک فینال سخت برای صعود از دور گروهی می‌داند.

خبرورزشی - یوسو سسما در نشست خبری پیش از دیدار فولاد ایران مقابل السد قطر گفت: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است. هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند. آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند، از کادرفنی، مربی بدنساز و کادر پزشکی ممنون هستیم که بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم که دست‌آورد بزرگی است و اگر اینگونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقاتی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا در بازی قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما گرفته شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

سسما گفت: نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم فردا باعث سرافرازی آنها شویم. مطمئنم فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست.

وی در خصوص نبود VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجبم است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدئویی استفاده نشد و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی