ژاوی: بازی با فولاد فینال ماست/ نتایج تیم‌های دیگر برایم اهمیت ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی السد قطر دیدار با فولاد ایران را بازی فینال و مسابقه‌ای تعیین‌کننده برای تیمش دانست.

خبرورزشی - ژاوی ارناندس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های السد قطر و فولاد ایران گفت: مسابقه‌ای سخت خواهیم داشت که برای ما بسیار مهم است. فولاد تیمی قدرتمند و هجومی است که در بازی رفت مقابل این تیم ضربه خوردیم. به‌خوبی آماده ارائه بهترین بازی هستیم. می‌دانیم این مسابقه دیداری تعیین‌کننده و بازی فینال ماست که سرنوشت تیم را تعیین می‌کند.

«اشتیاق و انگیزه پیروزی داریم و همه بازیکنان علاقه‌مند به بُرد هستند.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: همه در تیم می‌دانند که این بازی فینال ماست و برای آن سخت تلاش می‌کنیم. باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم و با کسب پیروزی، به دهمین امتیاز برسیم. باید با اشتیاق، قدرت، احساس و با نمایش بهترین سطح خود مقابل تیمی قوی بازی کنیم تا پیروز شویم.

سرمربی السد در مورد فشردگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هر سه روز به میدان می‌رویم که این موضوع از ابتدای مسابقات، فشار زیادی روی تیم‌ها ایجاد می‌کند.  سختی برنامه‌ریزی، به‌خصوص در ماه رمضان را می‌دانیم و باید برای آن آماده باشیم. رقابت سنگینی میان همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم ابزار لازم را برای صعود داریم. به خودمان تکیه می‌کنیم و می‌توانیم به مرحله بعد برسیم. آماده مسابقه فردا هستیم و با وجود این مشکلات، از بازی بازیکنانم راضی هستم.

ژاوی در مورد صعود نماینده عربستان به صدر جدول گروه D و دیدار شاگردان منزس با الوحدات اردن گفت: فقط باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و به سایر نتایج نگاه نمی‌کنیم. نتایج النصر و تیم‌های دیگر برای من اهمیت ندارد و همه چیز در دستان خودمان است. تنها کسانی هستیم که سرنوشت خودمان را رقم می‌زنیم و این تنها چیزی است که ذهنم را مشغول کرده است. این اراده را داریم تا جایگاه خود را در جدول قطعی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی