نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گل‌محمدی پرسپولیس را با ۱۲ بازیکن ارنج کرد!/ یکی از این سه ستاره نیمکت‌نشین می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از نبرد با الوحده تیم اصلی‌اش را با ۱۲ بازیکن ارنج کرده است!

خبرورزشی - سرمربی پرسپولیس که معمولا یک روز قبل از بازی رسمی و درآخرین تمرین تیمش ترکیب ۱۱ نفره را مشخص و تاکتیک‌های مد نظر خود را با آنها مرور می‌کند این بار با ۱۲ نفر کار کرد.

لطفاً تعجب نکنید! حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو ۱۲ بازیکنی بودند که در تمرین یکشنبه به عنوان تیم اصلی با یحیی گل‌محمدی کار کردند.

از میان این نفرات یکی باید در بازی با الوحده امارات روی نیمکت بنشیند و ظاهراً سرمربی پرسپولیس تا شب قبل از این دیدار هم به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. در همین راستا شنیدیم از میان امید عالیشاه، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر یکی از ترکیب خارج می‌شود تا ۱۱ نفر به زمین بروند. گفته می‌شود شانس امید عالیشاه برای نیمکت‌نشینی بیشتر از دو بازیکن دیگر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بنده خدا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    امیدبایدبازی کنه سرلک نیمکت نشین
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      اتفاقا برعکس امید خیلی ذخیره بهتر بازی میکنه در ضمن میلاد به راحتی میتونه لایه های دفاعی تیم هارو میتونه باز کنه ولی عالیشاه سانتر های خوبی میکنه که هم ترابی هم پهلوان هم امیری هم نعمتی میتونن انجام بدن
    • مهدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      جون دل اصلا صحبتی از میلاد سرلک نشد. اون بنده خدا که روی نیمکته! گفت بین امید و احسان و عیسی. به نظر من احسان باید رو نیمکت باشه. سبک بازیش باعث میشه سرعت انتقال از دفاع به حمله که شگرد پرسپولیس هست، کم بشه و توی ضد حملات دفاع حریف بتونه خودشو سازماندهی کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی