نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۰ |
۰
سوریان و طرح بیمه تکمیلی و بیمه عمر برای مربیان کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌ رییس فدراسیون‌ کشتی گفت: بعد از اجرای طرح بیمه مربیان، حالا تلاش می‌کنیم تا طرح بیمه‌ تکمیلی و بیمه عمر را نیز اجرایی کنیم.

خبرورزشی - حمید سوریان نایب‌ رییس فدراسیون‌ کشتی با بیان این مطلب گفت: 

* از نظر فدراسیون‌ کشتی مربیان‌ فعالِ سراسر کشور بازوان اصلی و سرمایه‌های کشتی هستند و وظیفه داریم در حفظ این سرمایه‌ها کوشا باشیم.

* ازطریق انستیتوکشتی (حضور میدانی دراستان‌ها و IT محورکردن آموزش) به‌دنبال رشدوارتقاء دانش‌فنی مربیان کشتی سراسر کشور هستیم و اگر این امر اتفاق بیافتد، قطعا شاهد یک تحول محسوس در کشتی ایران خواهیم بود.

* همانگونه که به‌دنبال افزایش دانشِ‌فنی مربیان و بروز کردن آن‌ها هستیم، دنبال این هستیم خدماتی را به‌این عزیزان زحمتکش که حاصل کارشان در تیم‌های ملی کشتی افتخارآفرین هستند، بدهیم و یکی‌از این اقدامات، اجرایی کردن طرح بیمه مربیان بود.

* برای اجرای طرح بیمه مربیان که برای اولین‌بار در تاریخ به‌انجام رسیده، چندین ماه کارِ کارشناسی را با بیمه‌ سامان انجام دادیم و در گام‌اول بیمه‌درمانی مدنظرمان بود و سعی کردیم بهترین نوع بیمه‌درمان را برای مربیان‌کشتی درنظر بگیریم.

* البته دنبال این هستیم در گام‌های بعدی برای مربیانی که فعال‌تر باشند و از لحاظ فنی‌واخلاقی در سطح بالایی هستند، طرح بیمه‌تکمیلی و بیمه‌عمر را نیز اجرایی کنیم و خانواده‌های آن‌ها را نیز زیر پوشش بیمه‌تکمیلی قرار دهیم. امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

* ازنظر فدراسیون، مربیانی که در باشگاه‌های کشتی فعال هستند، وزنِ کشتی‌گیران خود را کم نمی‌کنند، کشتی‌گیران آن‌ها به تیم‌های بزرگسالان راه پیدا می‌کنند و در امرِسازندگی هستند و کلاً زحمتِ کشتی را می‌کشند در اولویت هستند. ضمن این‌که از هیأت‌های‌کشتی استانها می‌خواهیم، نسبت به معرفی مربیانی که دانشِ‌فنی خود را به‌روز کرده‌اند، مسائل‌اخلاقی را مدنظر دارند، درکلاس‌های کنترل و ارتقاء شرکت می‌کنند و با انستیتوکشتی نیز درتعامل هستند اقدام نمایند.

* رابطه فدراسیون با مربیان‌ کشتی باید دو سویه باشد و وقتی از مربیان می خواهیم که سطح دانش خود را بالا ببرند و در امر پشتوانه‌سازی فعال باشند، باید امکاناتی را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهیم و تا حد ممکن از این قشر زحمتکش حمایت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی