نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۳ |
۵
بازی پرسپولیس و سپاهان به تعویق نمی‌افتد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود مطرح شدن بحث قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به تعویق نمی‌افتد.

خبرورزشی - همزمان با موج جدید شیوع ویروس کرونا در کشور هندوستان و حضور پرسپولیس در این کشور برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، خبرهایی از قرنطینه پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران مطرح شده است.

چند روز پیش مسعود نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای فوری به علیرضا رئیسی معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند تاکید کرد.

قرنطینه پرسپولیس می‌تواند به معنای لغو بازی این تیم با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشد. این دو تیم طبق برنامه سازمان لیگ ایران باید روز جمعه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم بروند. حتی بعضی از گمانه زنی‌ها حاکی از به تعویق افتادن بازی پرسپولیس با استقلال در هفته بیست و سوم لیگ بود.

این در حالی است که ظاهراً به گفته مسئولان سازمان لیگ، بازی پرسپولیس با سپاهان لغو نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

علیرضا مرزبان مربی سپاهان در این خصوص گفت: برنامه تمرین و آماده سازی ما برای بازی با پرسپولیس طبق روال قبل ادامه دارد. سلامت بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای ما هم حائز اهمیت است چون بعضی از دوستان من در این تیم هستند ولی از سازمان لیگ اعلام شده است که بازی ما با پرسپولیس برگزار خواهد شد.

مرزبان با بیان اینکه روز گذشته این موضوع را شنیده است، تاکید کرد: پرسپولیس دائم در شهر گوا تست کرونا می‌دهد و در بازگشت به ایران هم مجدداً از آنها تست گرفته می‌شود. به همین دلیل نگرانی وجود ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا هند به میدان می‌رود. این نماینده ایران در پایان هفته چهارم با کسب چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز صدرنشین است و الوحده امارات با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    اره می خواهید پرسپولیس خسته و دست پا شکسته مقابل سپاهان بازی کند..انوقت بازی صنعت نفت و استقلال چه می شود..
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    سازمان لیگ اول تکلیف بازی عقب افتاده کیسه رو مشخص کنه ..... که تو دربی قبل کیسه کشا راه انداختن بی جواب نمونه
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    میخواین پرسپولیس با یه لشکر مصدوم و کرونایی بازی کنه؟سپاهان هم رو فرم.اینا برنامشون اینه که بازی رو سه هیچ کنن دربی هم از قصد عقب نمیندازن که سه هیچ شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی