نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
۰ |
۵
دلیل عجیب وحید شمسایی برای بازی کردن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید شمسایی برای دوباره بازی کردنش دلیل عجیبی را مطرح کرد.

خبرورزشی - وحید شمسایی تا همین چند روز پیش سرمربی گیتی پسند بود اما از بازی با مس سونگون باید او را مربی بازیکن گیتی‌پسند نامید.

شمسایی در این بازی با پوشیدن پیراهن شماره ۴۵ برای دقایقی به میدان رفت و در دیدار با کراپ الوند هم چند دقیقه‌ای بازی کرد.

شمسایی اما برای بازی کردنش تحلیل جالبی دارد. او می‌گوید: شرایط من طوری نیست که بازی کنم. زانوهایم آسیب دیده و نمی‌توانم کامل بازی کنم اما با توجه به اینکه با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم با مشورت هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم هر چند دقیقه یک بار و برای اینکه بازیکنان نفس بگیرند به میدان بروم. فکر می‌کنم این کمک خوبی است که به بازیکنان بکنم. آنها با این کمبود بازیکن تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند و اگر من بتوانم با چند دقیقه بازی اجازه استراحت به آنها بدهم بسیار خوب است.

شمسایی در مورد بازی این هفته تیمش با فرش آرای مشهد گفت: هیچ بازی آسانی در لیگ برتر نداریم. درست است که فرش آرا در مرحله دوم نتایج خوبی نگرفته اما مقابل این تیم در مشهد به تساوی رسیدیم و حالا برای کسب قهرمانی محکوم به پیروزی در بازی خانگی هستیم و امیدواریم که این در این بازی بتوانیم پیروز شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی