حسرت بزرگ استقلالی‌ها/ بازی‌ها تمام شد اما حاجی نشدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال از اینکه شرایط برای حضورشان در مکه مکرمه جهت زیارت خانه خدا و به جا آوردن اعمال حج عمره فراهم نشده است، حسابی دل شکسته شده‌اند.

خبرورزشی - بازیکنان استقلال از اینکه شرایط برای حضورشان در مکه مکرمه جهت زیارت خانه خدا و به جا آوردن اعمال حج عمره فراهم نشده است، حسابی دل شکسته شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود هماهنگی‌های لازم با کنفدراسیون فوتبال آسیا و مقامات میزبان صورت بگیرد تا استقلالی‌ها پیش از آغاز مسابقات رهسپار مکه شوند ولی اتفاق رخ نداد و با آغاز دیدارها کاملاً بدیهی بود که چنین فرصتی برایشان ایجاد نمی‌شود.حالا هم صحبت بر سر آن است که تاریخ دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی استقلال در ایران عوض نمی‌شود و به همین خاطر آنها باید بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازگردند.

آبی‌پوشان این روزها به شدت از بابت فراهم نشدن شرایط برای حضورشان در مکه حسرت به دل هستند و البته دلشان می‌خواهد در آخرین لحظات اتفاقاتی رخ بدهد تا زمینه برای حضور آنها در خانه خدا فراهم شود.چند نفر از بازیکنان استقلال روز دوشنبه قبل از صرف ناهار در این رابطه با همدیگر صحبت می‌کردند و با اشاره به شرایط ایجاد شده می‌گفتند: واقعاً بدشانسی است که به عربستان بیاییم ولی نتوانیم راهی مکه شویم. بازی‌ها در حال تمام شدن است ولی ما حاجی نشدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خدا همه جاست IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    کاش استقلال هم در وزارت خارجه هواداری مثل برخی از تیمها داشت تا براشون ازدیدار امیر قطر تا گفتگو در ترکیه پا پیش میگذاشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی