واکنش اوت انداز لیگ به پیشنهاد تیم مطرح/ تاکتیک پیکان فقط اوت‌های من نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نادر محمدی، مدافع پیکان معتقد است این تیم تاکتیک های زیادی دارد و اوت دستی یکی از ویژگی های کوچک این تیم است.

خبرورزشی - همه اهالی فوتبال نادر محمدی را به خاطر پرتاب‌های اوت خاصش می‌شناسند. اما خود این بازیکن می‌گوید در هفته‌های اخیر توانایی‌های دیگرش هم دیده شده است. با محمدی در خصوص شرایط این روزهای خودش وپیکان گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط این روزهای پیکان چطور است؟
خب متاسفانه در چند دیدار اخیر برد نداشتیم و کمی‌از روند خوبمان دور شدیم. ولی مطمئن باشید در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم به رتبه‌های بالای جدول برسیم. فعلا تمریناتمان تعطیل است ولی در روزهای آینده کارمان را دوباره شروع خواهیم کرد تا بتوانیم آماده دیدار بعدی مان شویم.

بازی با آلومینیوم چطور بود؟
بازی خوبی بود و به نظرم کاملا شایسته برد در این دیدار بودیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه بازی مساوی شد و دو امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم در ادامه باز هم می‌توانستیم گلزنی کنیم ولی با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

بعضی‌ها معتقدند به غیر از اوت‌هایی که تو پرتاب می‌کنی پیکان تاکتیک دیگری ندارد. نظر خودت چیست؟
بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و تاکتیک‌های دیگر تیم ما را نمی‌بینند. ما در طول هفته کارهای تاکتیکی زیادی را مطابق با حریفمان انجام می‌دهیم و اوت دستی تاکتیک کوچکی از تیم ما است. کارنامه مهدی تارتار مشخص است و توانایی‌های فنی او را همه ایران می‌شناسند. به نظرم بعضی‌ها در حق تیم ما کم لطفی می‌کنند.

نادر محمدی

در مورد خودت هم شرایط تقریبا به همین شکل است. آنقدر اوت‌هایی که پرتاب می‌کنی خاص است و دیده می‌شود که سایر توانایی‌های فوتبالی ات کمتر به چشم می‌آید. خودت این موضوع را قبول داری؟
بله با حرف‌های شما موافقم ولی در هفته‌های اخیر این موضوع کمتر شد و سایر توانایی‌های فنی من هم به چشم آمد. درست است که اوت‌های من خبرساز می‌شود می‌شود ولی توانایی‌های من فقط به اوت دستی خلاصه نمی‌شود.

فکر می‌کنی پیکان در پایان فصل چه رتبه ای بدست خواهد آورد؟
هنوز تا پایان فصل زمان طولانی  مانده و امتیازات زیادی بین تیم‌ها رد و بدل می‌شود. پیش بینی کردن کار سختی استولی قطعا ما برای بهترین رتبه در جدول می‌جنگیم. نمی‌دانم در چه جایگاهی قرار می‌گیریم ولی همه تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه خوبی کسب کنیم.

در نیم فصل شایعه رفتنت به یکی از تیم‌های مطرح به گوش رسید ممکن است در پایان فصل این اتفاق رخ دهد؟
خب من امسال قراردادم با پیکان تمام می‌شود ولی در مورد آینده فعلا چیزی نمی‌دانم. مدیربرنامه‌هایم پیگیر کارهایم است و باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی