نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
این بازیکن پرسپولیس دیگر ستاره نیست/ اینجا هم چمن بلند بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی بارها به مهدی عبدی میدان داد اما هر بار بیشتر از قبل مشخص شد که این عبدی با آن عبدی نیمه نهایی و فینال لیگ آسیا تفاوت‌های بسیار دارد.

خبرورزشی - وقتی مهدی عبدی در مشهد دروازه خالی شهرخودرو (پدیده) را به آسمان زد بار دیگر سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شد. از غیبت آل‌کثیر و طلسم مهاجمان گرفته تا فشار توقعات و حتی چمن بلند (!) هم به جمع توجیهات مختلف اضافه شد تا یک حقیقت تحت پوشش قرار بگیرد.

مهدی عبدی با زدن گل در دربی و در فینال لیگ قهرمانان شایستگی و پتانسیل خود را ثابت کرده بود اما به هر دلیل که ما نمی دانیم، او با آن بازیکن تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده است.

در لیگ قهرمانان گل محمدی بارها به عبدی میدان داد اما هر بار بیشتر از قبل مشخص شد که این جوان نه تمرکز کافی دارد و نه روحیه ای برای درخشش.

در دقیقه ۹۰ دیدار با الوحده توپ باد آورده‌ای را که مقابل دروازه جلوی پایش افتاد، به عجیب ترین شکل ممکن تقدیم سنگربان حریف کرد تا به زبان بی‌زبانی فریاد بزند: «این عبدی حالا حالاها کار دارد»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    اقای عبدی آقای عالیشاه افتضاح بودید کمال هم بدتر عالیشاه وقتشه خداحافظی کنی
  • مجید IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    خبر کیسه غصه مهاجم های تیم خودتو بخور....عبدی به وقتش گل میزنه خوراکش کیسه هست
  • محمدم IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    روحی داغونه...یه بازی با عستقلال بکنه ردیف میشه...:)
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    دلیل بازی دادن به عبدی رو نمیدونم چیه!!! آقای گل محمدی بعضی وقتا تصمیم هایی میگیری که باور کردنی نیست، مثلا دلیل نیمکت نشینی نورالهی چی بود؟؟؟ چرا انقد باید ترکیب رو تغییر بدی؟؟؟؟ درسته بازی ها فشرده س اما شما میتونی یه ترکیب ثابت داشته باشی و بعد از حصول نتیجه از پنج تعویضی که داری استفاده کنی، نیمه ی دوم شروع شد با بیرون کشیدن مغانلو و نعمتی عملا پرسپولیس شکست رو قبول کرد، مغانلو سایه ش از عبدی و آل کثیر (در حال حاضر که با اوج فاصله داره) بهتره، بعدشم علی شجاعی اصلا توان دریبل بازیکن رو در رو رو نداره و در حالیکه اینجور بازی ها که تیم حریف کاملا تولاک دفاعی فرو میره کناره ها خیلی مهم هستن و امیری میتونست تاثیرگذارتر باشه!!! خلاصه تعویض ها خیلی بد بود
  • محمد محمدی ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    تموم شد این
  • حمید علوی CA ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    ایراد چندانی به این بازیکن نیست. ایراد اصلی به بعضی رسانه ها و بعضی هوادارن هست که همینکه یک بازیکن در یک تورنمنت دو تا گل میزنه اون بازیکن رو با آقای محمدخانی و پله و بونژاک مقایسه ش میکنن و تمام روزنامه ها پر میشه از مصاحبه و اسم و عکس طرف.
  • شاهین IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    جالبه این بازیکن کلا تعداد گلهاش به انگشتای یه دست هم نمیرسه اکثرشم شانسی یا با اشتباه فاحش دفاعهای مقابل بوده بعد با مهدی قایدی مقایسه میشه...برو بزار باد بیاد
    • . IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      داداش کجا گلاش شانسی بوده ضربه سر خوشگلش به النصر و حرکت و شت خوشگلش و محو کردن غلامی و نادری و گل کردن اون توپ تو دربی قبلی رو یادت رفته درضمن الان از نظر شخصی به هم ریخته است و اگه مشکلات شخصی اش حل بشه می درخشه البته قایدی هم از نظر من که پرسپولیسیم فوق العاده است
  • کانتونا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    قبل ازدواج تمرکزش خیلی بالا بود
  • آرشام IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    پرسپولیس تیم بزرگی بامیلیونها هوادار متعصب بعضی از بازیکنان این تیم لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارن بازیکنی که بلد نیست جلو دروازه حریف توپ استپ کنه چطور انتظار دارید گلزنی کنه حقیقت اینه پرسپولیس جای بازیکنانی مثل عبدی مهدی خانی وشجاعی ودفاع راست پرسپولیس که قهرمانی آسیا را ازتیم محبوب ما گرفت نیست بازیکن بی انگیزه وفاقد کارایی ازبس حرصمان دادن بهتره ازاین تیم بروند
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    خوب چمن های ورزشگاه های گروه مرگ بلنده و پای این بنده خدا رو همش میکشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی