تراکتور ایران صفر - پاختاکور ازبکستان صفر/ نتیجه همان همیشگی شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

خبرورزشیدو تیم تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در پنجمین هفته از دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رسیدند.

تراکتور که در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و سامان نریمان‌جهان وارد میدان شد، در نیمه دوم از حضور پیمان کشاورزی، محمد یاوری، علی فتحی و محمد خرم به جای اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری و پیمان بابایی بهره برد.

بازی نیمه اول متعادل بود و البته تعداد بالای خطا از سوی هر دو تیم روند ۴۵ دقیقه نخست را کُند کرده بود. در نیمه دوم دو تیم سعی داشتند با بازی محتاطانه ضمن بسته نگه داشتن دروازه روی لحظه‌ها به گل برسند که در این امر موفق نبودند.

حسین ابویحیی داور لبنانی این مسابقه نیز در این بازی یک بار از کارت زرد خود استفاده کرد که اشکان دژاگه مشمول جریمه داور شد.

بازی رفت دو تیم با تساوی پر گل ۳ - ۳ خاتمه یافته بود و تراکتور توانست همچنان رکورد خود را حفظ کند و بدون شکست باقی بماند. این چهارمین مساوی تراکتور بود. تنها برد شاگردان خطیبی برابر نیروی هوایی رقم خورده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آیدین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    واقعا رو چه حسابی خطیبی شد مربی تراکتور؟! خطیبی از منصوریان هم بی سوادتره و اگه می‌خوایم تو لیگ نتیجه بگیریم باید زودتر یه مربی با کیفیت خارجی بیاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی