نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
۰ |
۰
لژیونر پرسپولیسی بهترین بازیکن از نگاه تماشاگران 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران تیم ماریتیمو در نظر سنجی صورت گرفته از سوی باشگاه علی علیپور را به عنوان بهترین بازیکن این تیم در دیدار با بوآویستا انتخاب کردند. 

خبرورزشی - دراین بازی ماریتیمو با تک گل علی علیپور که در دقیقه ۶۳ بازی به ثمر رسید به برتری دست یافت و ۳۰ امتیازی شد و به یک رده بالاتر یعنی رده پانزدهم صعود کرد و موقتا از جمع نامزدهای سقوط به دسته پایین تر خارج شد. جالب اینکه مسئولان برگزاری مسابقه بازیکنی که سازنده گل بود را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کردند اما در نظر سنجی صورت گرفته از سوی باشگاه، تماشاگران ماریتیمو به علی علیپور رای دادند. این مهاجم ایرانی در هفته‌های اخیر بهترین بازیکن تیمش بود. او در بازی با فارنسه هم گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند ودر جدال با ریوآوه که باز هم تیمش به برتری یک بر صفر دست یافت زمینه ساز گل ماریتیمو از سوی جوئل بود. 

تنها ۵ هفته به پایان مسابقات باقی مانده است و مارتیمیو برای بقاء در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند. با توجه به روندی که این تیم در هفته‌های اخیر داشته به نظر می‌رسد این اتفاق محتمل است. ماریتیمو در بازی بعدی خود میزبان براگا یکی از تیم‌های بالای جدول است.

لژیونر پرسپولیسی بهترین بازیکن از نگاه تماشاگران 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی