سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
۲ |
۵
بازیکن مورد علاقه حجازی و بلاژویچ در راه تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عزیزی خادم تغییرات در بدنه مدیریتی فدراسیون فوتبال را آغاز کرده است و مدیران مد نظر او یک به یک، اداره کمیته‌ها را برعهده می‌گیرند.

خبرورزشی -  در تازه‌ترین تغییر و تحول نیما نکیسا اداره کمیته آموزش را برعهده گرفته است که پیش از این در اختیار غلامرضا جباری بود. خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که او می‌خواهد تصمیم فدراسیون فوتبال قبلی در مورد تیم ملی امید را نقض و مربی مد نظر خود را در راس کادر فنی این تیم قرار دهد و مربی مد نظر او کسی نیست جز رحمان رضایی. مربی ابتدای فصل تیم ذوب آهن که در میانه‌ای راه برکنار و جای خود را به مجتبی حسینی داد.

رحمان وقتی فوتبال بازی می‌کرد بازیکن مورد علاقه ناصر حجازی بود؛ در اواخر دهه ۷۰ به دفعات شنیدیم که معرف رحمان رضایی به بلاژویچ برای حضور در تیم ملی ایران، ناصرخان بود.

حمید استیلی در هدایت تیم ملی امید به المپیک توکیو ناکام بوده اما کمیته فنی فدراسیون فوتبال قبل مصوب کرده بود با توجه به تجربیاتی که این مربی در هدایت تیم ملی امید در دوره گذشته کسب کرده دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد، اما عزیزی خادم قصد اجرای این مصوبه را ندارد. 

تیم ملی امید باید برای مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آماده شود. مسابقاتی که در یازده گروه و هر گروه در یک کشور بصورت متمرکز برگزار می‌شود و ایران هم یکی از نامزدهای میزبانی مسابقات است.

برنامه ریزی شده مسابقات مقدماتی در آبانماه برگزار شود. دور نهایی بازی‌ها هم با حضور ۱۱ تیم اول گروه‌ها به همراه چهار تیم برتر دوم و میزبان که ازبکستان خواهد بود در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

دراین دوره از بازی‌ها که تنها مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود بازیکنان متولد ۱۱ دی ۷۷ به بالا می‌توانند حضور داشته باشند. اما در دوره بعدی بازی‌ها تیم‌های برتر راهی المپیک خواهند شد و بازیکنانی می‌توانند در اردوی تیم ملی امید حاضر شوند که تاریخ تولدشان از ۱۱ دی ۷۹ به بالا باشد.   

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • p ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    از مارکار اقاجانیان هم باید برای تیم های پایه استفاده بشه از امید تا جوانان چون تجربه کی روش الان در اختیار اونه اگه از همکاری مارکار اقاجانیان و کریم باقری بشه برا فوتبال پایه تیم مدیریتی تشکیل داد چون کریم باقری با برانکو کار کرده و مارکار اقاجانیان با کی روش بهترین ترکیب تفکر و اندیشه و دانش رو میشه به فوتبال پایه داد حتی باید همزمان وحید هاشمیان هم که به فوتبال اروپا رفته و مدرک مربی گری حرفه داره باید بیاد و از دانشش برا فوتبال پایه از نوجوانان و جوانان و امید در کنار تیم ملی استفاده بشه این طوری یک کار اساسی صورت گرفته با توجه به شخصیت منعطف هر سه فکر میکنم هر سه بتونن با هم کار کنن و به فوتبال ایران کمک کنن و دو سه نسل قوی رو تحویل فوتبال بدن الان هر سه سن و سال مناسبی دارن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    رحمان رضایی مربی بود وضعش با ذوب اهن به اونجا نمی رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی