نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۳
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۳ |
۳
رسول پناه از خلیل‌زاده معذرت خواست/ شجاع می‌بخشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل سابق این باشگاه شکایت کرد.

خبرورزشی - مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن فعلی الریان قطر از مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

در پی طرح شکایت شجاع خلیل‌زاده از مهدی رسول‌پناه در کمیته انضباطی، دوشنبه هفته گذشته جلسه‌ای وبیناری با حضور مدیر عامل سابق پرسپولیس، مصطفی سلیمانی وکیل خلیل‌زاده و رئیس کمیته انضباطی تشکیل شد که ظاهراً در آن رسول‌پناه از شجاع خلیل‌زاده و مردم مازندران عذرخواهی خودش را اعلام و درخواست بخشش از جانب مدافع سابق سرخپوشان را نیز مطرح کرده است.

به این ترتیب قرار است تصمیم نهایی شجاع خلیل‌زاده در خصوص این پرونده به زودی اعلام شود و ممکن است این بازیکن از طریق وکیل، رضایت خودش را اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توفان DK ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    این لوس بازی ها و شعارهای مثلن بخشش را کنار بگذارید. گاه حتا پای قصاص و یا سرفتی در جریان است و همه با درک شرایط و حس درست احتماعی برای ایحاد فضای صلح و ارامش می کوشند. اما گاه باید برخورد با همین توهین های زبانی که برخاسته از حس اقا و اقا زاده بودن، قدرت مداری و تحقیر دیگران است تا اخر پیش بره! دوم ان که توبه گرگ مرگه. این جناب تا دیروز پای حرف هاش ایستاده و کوچک ترین حرفی دست کم در مورد نادرستی واژه ها بیان نکرد، حتا خط و نشان های بیشتر می کشید جالا که پایش به حساب و کتاب باز شده به علط کردن افتاده. بخشش هیچ توجیهی ندارد. شحاع می تواند غرامت مادی را بگیرد و بدهد به سازمان های خیریه! که میلیاردها ها بار بهتر از این مثلن بخشش است که هیچ خیری برای کسی ندارد و فقط شر است و بس! این جناب هم کمی حساب کار دستش بیاید و دست کم کلاس احلاقی برود!
    • ناشناس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      کاملا موافقم،این آقا فقط به شجاع توهین نکرد تا با رضایت شجاع همه چیز تمام شود.
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    این عذرخواهی ها به درد نمیخوره. مد شده هر کاری بکنند و تیشه به ریشه بزنند و بعد عذرخواهی کنند الان هم احساس خطر کرده وگرنه اون رسول پناهی که ما دیدیم اهل این عذرخواهی و این چیزا نیست. شجاع هم ببخشه ما نمیبخشیم یک جام ای سی ال را راحت از پرسپولیس گرفت این مثلا دکتر باتربیت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی