ستاره همیشه مصدوم رئال‌مادرید، بازیکن بارسلوناست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادن آزار از زمانی که به رئال مادرید پیوسته هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شرایط خوبی در تیم زیدان ندارد.

خبرورزشی - ادن آزار، از روزی که به عنوان یک فوق ستاره از چلسی به رئال مادرید آمد همواره درگیر مصدومیت بوده و هیچگاه نتوانسته انتظاراتی که از او می‌رود را برآورده کند. همین موضوع انتقادات زیادی را برای این بازیکن در پی داشته است.

مدیربرنامه سابق ادن آزار، بازیکن بلژیکی رئال مادرید در مورد شرایط این بازیکن در باشگاه مادریدی با روزنامه بلژیکی «درنیر اوره» مصاحبه کرده و نکات جالبی را گفته است.

جان بیکو از سال ۲۰۱۳ که این بازیکن به چلسی پیوست به عنوان مدیربرنامه او فعالیت می‌کرد. در مورد رفتن آزار به رئال مادرید، بیکو معتقد است که آزار عجله کرده است، حتی با وجودی که رونالدو رفته بود و فضای خوبی برای بازی کردن وجود داشت: «رفتن به رئال در آن زمان اشتباه بود، این انتخاب خودش بود و با دلش این کار را انجام داد اما دلیل واضحی برای آن نداشت. او نباید یک سال زودتر از چلسی جدا می‌شد. حرکت کردن پشت سر رونالدو و گرفتن جای او مثل بالا رفتن از کوه هیمالیا با دست خالی است. سال گذشته به او توصیه کردم که رئال را انتخاب نکند.»

از سوی دیگر بیکو معتقد است که در رئال انتظارها بسیار بالا است و فشار جسمی زیادی نیز به بازیکنان وارد می‌شود به همین دلیل است که او از ابتدا مخالف ادن موکلش به این باشگاه بود: «مردم گاهی اوقات بزرگی و سطح بالای این تیم را فراموش می‌کنند. رئال در همه بازیهایش با سرعت و قدرت بسیار بالا بازی می‌کند. بازیکنان تکنیکی مثل خامس رودریگس هم در این تیم نتوانستند دوام بیاورند. در حال حاضر ادن به نظر من بازیکن سبک رئال نیست. به نظرم او بازیکنی در سبک بارسلونا است، او باید به بارسلونا می‌رفت چون آنجا با توپ کار می‌کنند و توپ بیشتر از بازیکن می‌دود.»

بیکو در گفت‌وگو با روزنامه بلژیکی بار  دیگر تاکید کرد که بارسلونا به چندین دلیل می‌توانست تیم بهتری برای ادن آزار باشد: «در بارسا، او فضای بیشتر درون زمین در اختیار داشت، مدام می‌توانست با توپ حرکت کند و آنجا می‌توانست تبدیل به بهترین بازیکن جهان هم بشود.»

او همچنین از عجله‌ای که آزار برای جدایی از چلسی به خرج داد انتقاد کرد و گفت: «باید یک فصل دیگر در چلسی می‌ماند تا آماده‌تر شود و سپس به مادرید می‌رفت که تیمی با فشار فیزیک بسیار بالا است. این پروژه یعنی انتقال به مادرید با ویژگی‌های بدنی ادن سازگاری نداشت. او حالا ۳۰ ساله است و باید درست تصمیم بگیرد. مربیان هم باید او را درست راهنمایی کنند تا با چالش‌هایی که پیش روی او قرار می‌دهند او را به بهترین سطح خود برگردانند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی