نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هزینه ۵ میلیاردی فدراسیون برای شکستن رای کنفدراسیون فوتبال آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهلت ۱۰ روزه دادگاه بین المللی ورزش به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه توضیح در خصوص اعطای میزبانی به منامه پایان یافته است.

خبرورزشی - فدراسیون فوتبال با پایان این مهلت نامه جدیدی برای دادگاه بین المللی ورزش فرستاده است و از CAS تقاضا کرده رای این پرونده را تا پیش از شروع بازی‌ها در بحرین صادر کند. دادگاه بین المللی ورزش پیش تر با درخواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر رسیدگی فوری به این پرونده با یک داور مخالفت کرده بود و هم اکنون سه داور برای این پرونده مشخص شده است که هزینه داوران بر عهده فدراسیون فوتبال ایران است و گفته می‌شود نزدیک به ۵ میلیارد تومان فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این پرونده باید هزینه کند. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اعلام آمادگی ایران و بحرین برای میزبانی بازی‌های انتخابی جام جهانی در گروه C منامه را به عنوان میزبان بازی‌ها برگزید. در نامه ی دبیر کل به فدراسیون فوتبال اعلام شده است که رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان این انتخاب نبوده است و اینطور نیست به این خاطر که شیخ سلمان بحرینی است میزبانی به منامه اعطاء شده باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را هم از حضور در مسابقات جام جهانی محروم کرده است. 

گفته می‌شود در صورتی که اعطای میزبانی به منامه تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد این تصمیم غیر قابل بازگشت است به این خاطر که تصمیمات این کمیته بعد از رای گیری اعضاء اعلام رسمی نمی‌شود و دادگاه بین المللی ورزش زمانی می‌تواند تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا را نقض کند که تصمیم شخصی باشد. با این حال فدراسیون فوتبال امیدوار است دادگاه بین المللی ورزش دست کم تصمیم به برگزاری بازی‌ها در یک کشور بی‌طرف بگیرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی