نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
۱ |
۴
احتمال دعوت از لژیونر پرسپولیسی به تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور روند خوبی در هفته های اخیر لیگ برتر پرتغال داشته است. دو گل و یک پاس گل موید این مطلب است.

خبرورزشی - نکته جالب اینکه در هفته‌های اخیر علی علیپور در پست وینگر راست بازی کرده است که نمایش خوبی در این پست داشت. شاید به همین بهانه اسکوچیچ وی را به عنوان وینگر راست به اردوی تیم ملی دعوت کند. اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر گفت ۶ مهاجم در سطح بین المللی داریم که من نمی‌توانم همه ی آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کنم. اگر علی علیپور به روند گلزنی‌اش ادامه دهد این شانس را دارد به اردوی تیم ملی در خرداد ماه دعوت شود.

علی علیپور در سال‌های اخیر یکی از مهمترین مهاجمان فوتبال ایران بوده اما کارلوس کی‌روش سردار آزمون و مهدی طارمی را به او ترجیح می‌داد و کریم انصاری‌فرد هم به عنوان بازیکن جانشین به اردوی تیم ملی دعوت می‌شده است. در حال حاضر هم سردار آزمون آقای گلی لیگ برتر روسیه است و مهدی طارمی‌هم برای پورتو گل‌های موثری زده است. اما بازی در پست وینگر راست می‌تواند شانس جدیدی به علی علیپور بدهد به خصوص که در بازی‌های رصد شده در ماریتیمو علی علیپور به خاطر توان بدنی علاوه بر حضور در حمله در دفاع هم حضور مثر ثمری داشته است. 

دو گل به فارنسه و بوآویستا و ایجاد موقعیت گل در بازی با ریوآوه علی علیپور را تبدیل به بهترین بازیکن ماریتیمو در هفته‌های اخیر کرده است. او در بازی با بوآویستا از سوی تماشاگران تیمش به عنوان بهترین بازیکن برگزیده شد. 

آخرین گل علیپور در لیگ پرتغال را می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    شهاب زاهدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی