نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲ تصویر مهم از رسانه قطری/ جدایی کنعانی مانند ۲ پرسپولیسی دیگر قطعی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد باید خبر نشریه قطری در خصوص جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس را باور کنیم.

خبرورزشی -دیشب یکی از رسانه‌های قطری رسما اعلام کرد که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس با الاهلی قطر قرارداد امضا کرده است و  در پایان این فصل از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود. خبری که با  واکنش فوری مدافع پرسپولیس روبه رو شد. این بازیکن با متنی که ابهام‌آمیز بود هرگز داشتن پیشنهاد از تیم‌های قطری را تکذیب نکرد اما اعلام کرد فعلا تمرکزش روی بازی‌های پرسپولیس است. موضوعی که طبیعی به نظر می‌رسد چرا که کنعانی تا پایان فصل قطعا اجازه جدایی از پرسپولیس را ندارد.

با این همه سابقه خبرهایی که این رسانه قطری منتشر کرده نشان می‌دهد جدایی مدافع پرسپولیس به نظر قطعی شده است. استاد الدوحه پیش از این و زمانی که کسی جدایی شجاع و ترابی را باور نمی‌کرد خبر از حضور این دو بازیکن در العربی و  الریان داده بود.اتفاقی که در نهایت افتاد و ترابی پیش از شروع لیگ قهرمانان و شجاع در آستانه فینال از جمع سرخ‌ها جدا شدند.

بنابر این به نظر می‌رسد دلیل واکنش کنعانی به این خبر بیشتر از اینکه به اصل ماجرا مرتبط باشد به زمان لو رفتن آن ارتباط داشته باشد. کنعانی طبق قوانینی فیفا می‌تواند در چندماه پایانی باقی مانده از قراردادش تیم آینده خود را انتخاب کند. اما به نظر می‌رسد او ترجیح می‌داد این اتفاق در زمان مناسب تری بیفتد.

عکس|  ۲ تصویر مهم از رسانه قطری/جدایی کنعانی مانند ۲پرسپولیسی دیگر قطعی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدو بولینگ باز لنگی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    باز هوچی گران متوهم لنگی چند وقت دیگه شروع میکنن به حمله و انتقاد از این بازیکن و میگن دیگه حق نداره برگرده.. بعد دوفصل همه که بخاد برگرده چیز عوض میشه...!! بدبخت های لنگی متوهم هستن دیگه .خخخخ
    • ف دال IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      سلام. عجیبه باوجود فرصت‌طلبِ نیمه‌راه‌پیچنده و هواداربه‌هیچ‌انگارنده‌ای به اسم فرهاد مجیدی، انقدر «رو» دارید هنوز.. لاکردار، تو که اسطوره تیمت (بلانسبت همه تیم‌های با اصالت و رگ و ریشه البته)، یه پیچنده بین‌راهی و شیخ‌پرست مثل فرهاد مجیدیه لااقل کنایه به آغوش باز هوادار بعد چندوقت و برگشتن و اینا نزن یاهو.
  • علی احمدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    جناب ف دال ،گل گفتی،دوفصل دوحساسترین شرایط تیم رو رهاکرد ورفت حالا شده ناجی تیم وفرزند این تیم ،واقعا باید خون گریه کرد بحال اینهوادار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی