واکنش رسانه‌های سعودی به توقف الاهلی مقابل استقلال/ رقابت شعله‌ور شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه‌های عربستانی از عملکرد الاهلی برابر استقلال رضایت دارند و براین باور هستند که تیم شایسته پیروزی در این بازی بوده است.

خبرورزشی - جدال حساس استقلال و الاهلی عربستان برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این تساوی به سود استقلال و به ضرر نماینده عربستان است چرا که آبی پوشان با تفاضل گل بهتر صدرنشین شدند این درحالی است که الاهلی با وجود هم امتیاز بودن با استقلال و الدحیل در رده سوم قرار گرفت و برای صعود باید در دیدار پایانی الدحیل را شکست دهد.

نتیجه دیدار الاهلی و استقلال در رسانه های عربستانی بازتاب داشت.

عکاظ

الاهلی در یکی از بهترین بازی های آسیایی خود با بدشانسی مواجه شد

این روزنامه عربستانی نوشت: نماینده کشور ما یکی از بهترین بازی های آسیایی خود را به نمایش گذاشت هر چند که در نهایت نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.در این بازی الاهلی با وجود آنکه بهتر بازی کرد اما بدشانس بود و نتوانست به پیروزی برسد.

این روزنامه در ادامه نوشت: الاهلی در این بازی از ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و با رهبری عمر السومه و عبدالرحمان غریب و سلمان الموشر حملاتی را ترتیب داد که نتیجه بخش نبود البته تیر دروازه هم مانع گلزنی تیم شد این درحالی بود که نماینده ایران نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه الاهلی خلق کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسد.

الریاضیه

رقابت در گروه سوم با تساوی استقلال و الاهلی شعله ور شد

الریاضیه نوشت: جدال استقلال و الاهلی برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم به همراه الدحیل ۸ امتیازی شوند و کار صعود به هفته پایانی کشیده شود. هر سه تیم شانس صعود دارند و رقابت در این گروه برای صعود بسیار شدید است.این دیدار فرصت های کمی داشت با این حال الاهلی بهتر و روان تر بازی کرد و تیر دروازه و سنگربان حریف مانع از گلزنی بازیکنان الاهلی شد تا بازی برنده نداشته باشد.

سعودی اسپورت

توقف الاهلی برابر استقلال و از دست رفتن فرصت صدرنشینی

این سایت عربستانی هم نوشت: الاهلی با تساوی بدون برابر حریف ایرانی خود متوقف شد. الاهلی با سرمربی جدید خود به روزهای اوج خود نزدیک شده است و هشتمین امتیاز آسیایی اش را هم به دست آورد.الاهلی کنترل بازی را در اختیار داشت این درحالی بود که نماینده ایران به کارهای دفاعی روی آورد. عمر السومه و هم تیمی هایش ۱۴ شوت به سمت دروازه استقلال زدند اما فایده ای نداشت.

در ادامه آمده است: الاهلی فرصت خوب صدرنشینی را از دست داد. با این شرایط آنها باید برابر الدحیل به پیروزی برسند. آن بازی باری الاهلی حکم مرگ و زندگی را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    العستقلال جلوی الاهلی بازم با شانس واقبال یه مساوی اورد اما الشرطه کیسه رو سوراخ میکنه وکیسه اوت میشه .کلا کیسه وکادر فنیش امیدی به بالارفتن از گروه ندارن وبه همین جا راضین.البته اونایی هم که با دوتا گل شانسی کیسه جو گیر بودن واصلا به دفاع ودروازه ی سوراخ کیسه نگاه نمیکردن الان متوجه شدن که این تیم چیزی نمیشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی