نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
۰ |
۰
دیاباته، سوپرمن نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته، مهاجم خارجی استقلال با تلاش‌های فراوان کادر پزشکی در نیمه دوم مقابل الاهلی به میدان رفت.

خبرورزشی - شیخ دیاباته در دقایق پایانی مصاف استقلال مقابل الدحیل قطر دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر گفته می‌شد که نمی تواند در بازی با الاهلی به میدان برود. با این حال کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی انجام دادند تا مهاجم مالیایی آماده مسابقه شود و حداقل در نیمه دوم در صورت نیاز دقایقی به زمین برود.

فرهاد مجیدی نیز درباره دیاباته ریسک نکرد و این بازیکن را در ترکیب ابتدایی استقلال قرار نداد. با این حال مهاجم خارجی آبی‌ها در بین بازیکنان ذخیره حضور داشت تا به نوعی سورپرایز مجیدی در نیمه دوم باشد.

در دقیقه ۶۹ مسابقه هم وقتی ارسلان مطهری به خاطر خستگی نمی‌تواست بازی همیشگی‌اش را انجام بدهد، کادرفنی استقلال تصمیم به حضور دیاباته گرفت. سورپرایز مجیدی با اینکه گفته می‌شد به بازی نمی‌رسد اما در نیمه دوم به زمین رفت تا شاید چاره‌ساز شود. او اما در مدت زمان ۲۰ و چند دقیقه‌ای حضور در زمین نتوانست در امر گلزنی موفق عمل کند و به نوعی سوپرمن آبی‌ها در مصاف با الاهلی شود.

دیاباته که در ۴ بازی متوالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گل زده بود و از این حیث رکورددار شده، در مسابقه پنجم در امر گلزنی ناکام ماند تا رکورد جدیدی به نامش ثبت نشود. با این تفاسیر دیاباته می‌تواند در مسابقه آخر در برابر الشرطه نیز برای استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی