نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
منچستریونایتد – رم؛ به یاد هفت‌تایی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نبرد منچستریونایتد و رم برای همه یادآور آن بازی عجیب ۷ بر یک است و همه امیدوارند دو بازی پرهیجان دیگر بین این دو تیم را در لیگ اروپا تماشا کنند.

خبرورزشی - امشب در ورزشگاه اولدترافورد از ساعت ۲۳:۳۰ یکی از نبردهای دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا آغاز خواهد شد. منچستریونایتد و رم هردو امیدوارند با حضور در یک فینال به فصل پر فراز و نشیبی که داشته‌اند خاتمه دهند.

منچستریونایتد؛ یک جام برای اوله
آیا سرانجام تلاش‌های اوله‌گنار سولشائر به یک جام ختم خواهد شد؟ منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس می‌تواند نایب‌قهرمان شود، اما برای هواداران راضی‌کننده نیست. آن‌ها در حسرت جام هستند و لیگ اروپا شاید موقتاً راضی‌شان کند. مورینیو هم این جام را برای‌شان به ارمغان آورد، با این حال به آینده تیم اوله بیشتر از تیم آقای‌خاص می‌توان امید داشت. شیاطین‌سرخ از نبرد با رم خاطرات خوبی دارند. فصلی که قهرمان لیگ قهرمانان شدند ۴ مرتبه با جالوروسی مصاف دادند و ۳ بازی را بردند. از طرفی یک برد خاطره‌انگیز ۷ بر یک مقابل این رقیب دارند.

رم؛ بعد از ۳۰ سال
پائولو فونسکا می‌تواند با فینالیست کردن رم در لیگ اروپا آینده‌اش را تضمین کند. اولین و آخرین مرتبه در جام یوفای سال ۱۹۹۱ به فینال رسیدند که به اینتر باختند و جام نگرفتند. در سری A این فصل خیلی از دیگر بزرگان ایتالیا عقب ماندن و فقط شاید جایگاه‌شان در لیگ اروپای فصل بعد را بتوانند حفظ کنند. رم با شکست مدعیانی مثل شاختار و آژاکس عملکرد خوبی داشته و شاید این فصل، فصل آن‌ها باشد. در هر صورت نمی‌خواهند باز هم مقابل شیاطین‌سرخ یک تیم تحقیرشده باشند.

آخرین جدال
فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد موفق شد رم را یک بر صفر شکست دهد. توس تنها گل شیاطین‌سرخ زد تا با توجه به برد ۲ بر صفر در بازی رفت تیم فرگوسن راهی مرحله بعد شود.

آمار بازی
۱) منچستریونایتد و رم هرکدام فقط یک مرتبه به فینال لیگ اروپا رسیده‌اند، با این تفاوت که شیاطین‌سرخ در سال ۲۰۱۷ جام گرفته‌اند و دست گرگ‌ها در سال ۱۹۹۱ از جام کوتاه مانده.
۶) منچستریونایتد و رم ۶ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که شیاطین‌سرخ در ۴ بازی و رم در یک بازی پیروز شده‌اند. یک بازی هم مساوی شده است.
۳۹) بعد از اسپانیایی‌ها، شیاطین‌سرخ بیشترین رقابت را با ایتالیایی‌ها داشته‌اند. در ۳۹ بازی به ۱۹ برد، ۶ تساوی و ۱۴ شکست رسیده‌اند. دو مرحله قبل هم میلان را حذف کردند.
۴۱) رم در ۴۱ بازی مقابل انگلیسی‌ها قرار گرفته که ۱۳ برد، ۱۲ تساوی و ۱۶ شکست در کارنامه‌اش ثبت شده. آخرین حریف انگلیسی‌شان لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ بود که مقابلش ناکام بودند.
۱) منچستریونایتد در لیگ اروپا فقط یک گل دریافت کرده. شیاطین‌سرخ که از لیگ قهرمانان به این رقابت‌ها آمدند در ۶ بازی مراحل حذفی تنها در دیدار مقابل میلان یک گل خوردند.
۷) بورخا مایورال مهاجم اسپانیایی رم با ۷ گل در بالای جدول گلزنان لیگ اروپا قرار گرفته و شانس آقای‌گلی دارد.

مصدومان و محرومان
آنتونی مارسیال و فیل جونز مصدومان منچستریونایتد برای این بازی هستند. نیکولو زانیولو و پدرو هم نمی‌توانند در ترکیب رم قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
دخئا، وان‌بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، فرد، مک‌تامینی، رشفورد، فرناندس، پوگبا و کاوانی
رم: لوپس، مانچینی، اسمالینگ، ایبانیس، کارسدورپ، ورتو، دیاوارا، پرس، پلگرینی، مخیتاریان و ژکو
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی