چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۰ |
۰
حریف پرسپولیس بداخلاق‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از حریفان پرسپولیس در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان عنوان بداخلاق‌ترین تیم حاضر در این مسابقات را در اختیار دارد.

خبرورزشی - الوحده امارات یکی از حریفان پرسپولیس در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ عنوان بداخلاق‌ترین تیم حاضر در این مسابقات را در اختیار دارد.

الوحده با دریافت ۱۷ کارت تا پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب عنوان بداخلاق ترین تیم را به خود اختصاص داده و این در حالی است که اسماعیل مطر کاپیتان این تیم به دلیل رفتار غیرورزشی در بازی مقابل الریان علاوه بر اخراج، شانس حضور در سه مسابقه بعدی تیمش را نیز به دلیل محرومیت از دست داد.

بیشتر بخوانید:

الوحده در بازی روز پنجشنبه مقابل گوای هند ۴ بازیکن خودش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت در حالی که در بازی مقابل پرسپولیس هم در غیاب ۳ بازیکن محروم به میدان رفت.

عبدالله انور به دلیل خطا روی شجاعی در بازی مقابل پرسپولیس با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا بعد از اسماعیل مطر دومین بازیکن الوحده باشد که به دلیل خطای خشن با کارت قرمز مستقیم داور مواجه می‌شود.

بازیکنان الوحده در ۵ مسابقه ۱۷ کارت دریافت کرده‎‌اند که شامل دو کارت قرمز و ۱۵ کارت زرد بوده و این رکورد ویژه را به خودشان اختصاص داده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی