چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
۲ |
۰
استقلال - الشرطه عراق/ ۱۳ گل زده را فراموش کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای صعود بی‌چون و چرا از گروه می‌بایست در بازی با الشرطه برای برد بازی کند و خستگی بهانه خوبی برای امتیازدهی در این دیدار نیست.

خبرورزشی -معادلات در گروه استقلال کمی پیچیده است اما برد در برابر الشرطه جای هیچ‌گونه حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد و موجب صعود با اقتدار آبی‌پوشان به مرحله حذفی بازی ها خواهد شد. 

نکته جالب توجه در این بین اظهارات فرهاد مجیدی بعد از بازی با الاهلی بود؛ جایی که گفته بود: «الاهلی خیلی خوب بازی کرد اما تحلیل فنی ندارم. صحبت کردن درباره مسائل فنی خنده‌دار است چون بازیکنان خسته هستند. دوبار با الدحیل در ۶ روز بازی کردیم. هم ما و هم الاهلی خسته بودیم. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم چون با همه توانشان تلاش کردند. در کل، به آنچه که هدفمان بود، رسیدیم. فکر می‌کنم ما خیلی باهوش کار کردیم ولی دلیل اینکه نتوانستیم کیفیت دو بازی اول را ارائه دهیم، خستگی بازیکنانمان بود. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانمان بگیرم. برای همه تیم‌ها این مشکل هست. امروز هم الدحیل کیفیتش نسبت به دیدارهای قبلی پایین‌تر بود. همانطور که کاپیتان تیممان گفت، ما به دنبال صعود هستیم و حتما آن را به دست می‌آوریم. با تمرکز کامل و تمام انرژیمان در بازی بعدی شرکت می‌کنیم.»

در چنین تورنمنت‌هایی شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و بدون‌شک تیمی موفق از زمین خارج می‌شود که جدا از نمایش‌های خوب در زمین ریکاوری حرفه‌ای‌تری داشته باشد. استقلال به نسبت بازی‌های دور رفت در دور برگشت از نظر نتیجه‌گیری افت داشته. تساوی در برابر الدحیل و الاهلی نشانگر این موضوع است اما در آخرین بازی انجام داده یک فاکتور مثبت را اجرایی کرد. گل نخوردن. این درست که استقلال با ۱۳ گل زده تهاجمی‌ترین تیم گروه به حساب می‌آید اما گل های متعددی را هم دریافت کرد که این برای تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال ایستادن روی سکوی نخست است اصلا چهره خوشی ندارد و در بازی‌های حذفی برای تیم دردسر ایجاد خواهد کرد.

استقلال برای صعود بی‌چون و چرا از گروه می‌بایست در بازی با الشرطه برای برد بازی کند. خستگی بهانه خوبی برای امتیازدهی در این دیدار نیست. استقلال اگر نتوانست با همه توان در دیدار قبلی بازی کند به این دلیل بود که ریکاوری خوبی انجام نداد و بهتر است به جای گلایه نسبت به فشردگی بازی‌ها بهتر ریکاوری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    تیم ما لایق صعود هست..این تیم استقلال قابل احترامه، تو گروه مرگ سخترین گروه پا به پای تیمهای چندین میلیاردی با همه ستاره هاشون بالا اومد‌‌ چه بسا اگه‌ حقمونو تو بازی با الدحیل نمیخوردن با اقتدار صدر بودیم..تو بازیهای گروهی دور برگشت طبیعتاً تیمها جانب احتیاط را بیشتررعایت می کنند دیشب هم دو تیم بخاطر ترس از شکست بازی نفس گیری ارائه کردند هر چند این نوع بازی محتاطانه بخاطر شکست الدوحیل بود که شرایط را در جدول مسابقات تغییر داد تا سه تیم شانس صعود داشته باشند..به امید خدا استقلال بازی بعد الشرطه رو شکست میده و صعود میکنه به دور بعد..
  • استقلال تاج کبیر** IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    انتظارات از استقلال رو بیجهت بالا نبرید واقعیت رو باید در نظر گرفت وگر نه خستگی باعث شکستمون میشه طبیعیه که بازیکنان تا حدودی خسته هستند اما روحیه بالایی دارند چون باوجود تمام پول و انرژی که غولهای آسیا صرف کرده اند نتوانستند استقلال رو بگیرند و این تیم هنوز صدرنشین است امیدواریم با اتکا به همین برتری بازی آخر رو هم ببریم و به مرحله نهایی صعود کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی