چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۰ |
۰
زیدان همچنان امیدوار است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان می‌گوید باید به این نکته هم توجه کرد که رئال‌مادرید دروازه تیمی را باز کرده که کم گل می‌خورد.

خبرورزشی - زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل چلسی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با تأکید بر عادلانه بودن نتیجه بازی تیمش مقابل چلسی گفت که به کسب نتیجه لازم برای صعود در خانه حریف امیدوار است.

او در این رابطه گفت: «ما در نیمه دوم خیلی بهتر و منظم‌تر بازی کردیم. حریف هم در نیمه اول بازی را قوی شروع کرد و بسیار سریع توپ را به گردش درمی‌آورد. پس به نظر من تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ برای این بازی بود. دلیل ضعف ما در نیمه اول این بود که می‌خواستیم حریف را از خط حمله پرس کنیم، با یارگیری نفر به نفر، اما خب زمانی که روند بازی مطابق خواسته شما پیش نمی‌رود، اوضاع سخت می‌شود. این وضعیت ادامه پیدا کرد تا زمانی که گل تساوی را زدیم. بعد از آن بازی را بهتر کنترل کردیم.»

زیزو ادامه داد: «ما هنوز شانس داریم و به بازی برگشت امیدواریم. زمانی که برای بازی آماده می‌شدیم می‌دانستیم چلسی تیمی است که در نیمه زمین حریف بسیار خوب بازی می‌کند. آنها تیمی بسیار قوی و جنگنده هستند و چندین بازی متوالی بود که خارج از خانه گلی دریافت نمی‌کردند. این نکته‌ای است که باید به آن توجه داشت. حضور چلسی در این مرحله از لیگ قهرمانان تصادفی نیست. حالا مجبوریم آن‌ها را در خانه شکست بدهیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی