پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
ماجراجویی شاگردان رسول خطیبی در آخرین شب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی پایانی تراکتور در برابر شارجه می‌تواند با شانس صعود برای شاگردان رسول خطیبی همراه باشد.

خبر ورزشی - در بازی رفت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند و این یک نتیجه خوب برای شاگردان رسول خطیبی در برابر تیم شارجه بود. هر چند تراکتور تنها یک برد آن هم در برابر نیروی هوایی عراق داشته اما در 5 بازی انجام داده شکست نخورده که این یک تجربه خوب بین المللی است.

کار را آن کرد که تمام کرد؛ این همه کار خوب می تواند با پیروزی در برابر شارجه تمام شود. ایضا با صعود به مرحله حذفی بازی ها. از همه مهمتر شکست شارجه شکست صدرنشین گروه است و امیدهای تراکتور را برای موفقیت در دور حذفی بازی‌ها بالا می برد.

تراکتور تا همین جا هم کار بزرگی کرده است. پاختاکور یکی از تیم های خوب بازی‌ها بشمار می رفت که فصل گذشته استقلال را حذف کرد. حتی تیم نیروی هوایی عراق هم یکی از تیم‌های سختکوش مسابقات بشمار می رفته است.

تراکتور در بازی‌های سپری شده دو نمایش متفاوت داشت؛ ابتدا در برابر پاختاکور ارایه گر بازی سراسر تهاجمی بود و با این تیم به نتیجه مساوی 3-3 دست یافت اما در بازی دوم نتیجهای که در بازی دو تیم رقم خورد مساوی بدون گل بود.

تراکتور به خوبی متوجه شد برای صعود ابتدا باید در فاز دفاعی خوب باشد و بعد در فاز حمله و حالا اگر این طرز تفکر را به خوب بودن هم در فاز حمله و هم درفاز دفاع به صورت توامان تغییر دهد می تواند از پس شارجه بربیاد و با 10 امتیاز به کار خود پایان دهد.

از موفقیت تراکتور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نباید به عنوان یک شگفتی یاد کرد. شگفتی در یک بازی رخ می دهد نه در یک تورنمنت. نتایجی که تراکتور در 5 بازی سپری شده به دست آورده نشانگر توانمندی های این تیم است که می تواند تکرار و بهتر شود.

حالا شاگردان رسول خطیبی جوان با تجربه بازی رفت در برابر شارجه صف آرایی می کنند. همه چشم انتظار یک پایان خوب از سوی تیمی هستند که مربی اش ماجراجویی را دوست دارد.

شکست شارجه اگر چه صدرنشین گروه بحساب می آید اما کاری است که تراکتوری‌ها توانش را دارند. همان طور که در آستانه حذف دو تیم پاختاکور و نیروی هوایی عراق هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی