نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
۱ |
۵
 عربستانی‌ها بعد از قایدی این بار دیاباته را هدف گرفتند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاملاً مشخص است که تیم رسانه‌ای باشگاه الاهلی عربستان جنگ روانی گسترده‌ای را علیه استقلال آغاز کرده و جنگ را تا پایان مسابقات ادامه می‌دهد.

خبرورزشی - وظیفه سعد الحارثی این بود که قبل از بازی استقلال و الاهلی عربستان برای مهدی قایدی و باشگاه استقلال جنگ روانی درست کند که کرد. سرمربی الاهلی البته مثل سرمربی الدحیل به‌خوبی مهدی قایدی را آنالیز کرده بود.

کاری که ما معمولاً با ستاره‌های حریف انجام نمی‌دهیم اما به هر حال جنگ روانی عربستانی‌ها باعث شد تا مهدی قایدی با احتیاط بیشتری مقابل الاهلی عربستان بازی کند. مسلما این پایان کار کثیف عربستانی‌ها نبود و حالا آنها روی دیاباته زوم کرده‌اند و می‌گویند حضور چند دقیقه‌ای او مقابل الاهلی کار غیر اخلاقی باشگاه استقلال بود! به زعم عربستانی‌ها باشگاه استقلال اعلام کرده که دیاباته مصدوم است و به بازی با الاهلی نمی‌رسد اما در دقایق پایانی این مهاجم را راهی میدان کرده است.

کاملا مشخص است که عربستانی‌ها بعد از قایدی دیاباته را هدف قرار گرفته‌اند و می‌خواهند این بار عملیات روانی خود را روی او زوم کنند وگرنه حضور دیاباته در بازی با الاهلی عربستان نه ایراد قانونی داشت و نه ایراد اخلاقی.

در مسابقات فوتبال بارها پیش آمده که خبر مصدومیت یک بازیکن رسانه‌ای می‌شود اما پزشکان آن بازیکن را به بازی پیش رو می‌رسانند. باشگاه استقلال که روی رسانه‌های داخلی خیلی حساس است و دست به شکایت می‌زند، باید کاملاً حواس خود را معطوف به عملیات روانی عربستانی‌ها کند و  مراقب اوضاع باشد مسلّماً سمپاشی رسانه‌های نزدیک به باشگاه الاهلی تا پایان بازی با الشرطه عراق ادامه خواهد داشت. آنها دیروز روی قایدی زوم کردند و امروز روی دیاباته. پس امکان دارد فردا روی هر بازیکن دیگر استقلال هم مانور کنند و با جنگ روانی به این تیم ضربه بزنند.

 الاهلی در دو بازی رفت و برگشت حریف استقلال نشد اما عربستانی‌ها بازی‌های بیرون از زمین را خوب بلدند و به کثیف ترین شکل ممکن کارشان را می‌کنند. همین الاهلی که میزبان مسابقات است از ورزشگاه شماره ۲ خود در این بازی‌ها استفاده کرده چون ورزشگاه اصلی در دست تعمیر بود. حالا سوال اینجاست که آیا اگر ورزشگاه آزادی تهران در دست تعمیر بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا که با دلارهای آل‌سعود اداره می‌شود، اجازه برگزاری مسابقات را در تهران می‌داد؟ پاسخ این سوال کاملا مشخص است و آن که در این میان باید هوشیار باشد مسئولان و مربیان باشگاه استقلال هستند.

جنگ روانی عربستانی‌ها علیه استقلال مسلما ادامه‌دار خواهد بود و فرهاد مجیدی باید کاملا هوشیار باشد تا تیمش با آرامش ذهنی به مصاف نماینده عراق برود و حداقل این بازی را با برد تمام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه قشقایی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    کاوه رضایی رو بیارید دیاباته رو بفروشید. جز این اتفاق شیخ جایی نمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی