نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
۳ |
۵
آمار ضعیف منجی پرسپولیس در آسیا؛ ۲۷۷ دقیقه فقط یک گل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر، مهاجم محبوب سرخپوشان هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل خود برسد.

خبرورزشی - بعد از جدایی علی علیپور از پرسپولیس خیلی‌ها نگران وضعیت خط حمله سرخ‌پوشان بودند و در اینکه مهاجم جایگزین بتواند جای خالی یکی از بهترین گلزنان پرسپولیس را پر کند، تردید داشتند.

عیسی آل کثیر جایگزین علیپور در پرسپولیس شد و اولین بازی‌هایش را برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته انجام داد. عیسی در چند دیدار ابتدایی خود برای سرخ پوشان با وجود تلاش بسیار زیاد نتوانست گلی بزند و همین موضوع فشارها را روی او زیاد کرد.

در بازی مقابل الشارجه که پرسپولیس با ۴ گل به برتری رسید پای عیسی هم به گلزنی باز و استارت گلزنی‌های او برای سرخ‌ها زده شد. آل‌کثیر با زدن ٣ گل در دور حذفی نقش ناجی را برای پرسپولیس ایفا کرد و تاثیر زیادی در فینالیست شدن این تیم داشت. هرچند عیسی به خاطر شادی گل جنجالی‌اش مقابل پاختاکور ۶ ماه محروم شد و دو بازی نیمه نهایی و فینال را از دست داد ولی محبوبیت فوق العاده‌ای بین اهالی فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس پیدا کرد.

بالاخره بعد از ۶ ماه سختی عیسی در دیدار ١۴ فروردین مقابل پدیده و با اتمام محرومیتش به میادین بازگشت و در آخرین بازی پرسپولیس قبل از شروع بازی‌های آسیایی موفق شد برای پرسپولیس مقابل نساجی گلزنی کند. هواداران پرسپولیس خیلی امیدوار بودند که عیسی در بازی‌های آسیایی با بازگشت به فرم ایده آل بتواند مشکلات گلزنی این تیم را در آسیا حل کند ولی حتما هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند که این عیسی با مهاجمی که فصل گذشته دیده بودند فاصله زیادی دارد.

آل کثیر هنوز به لحاظ بدنی به فرم مطلوب نرسیده و این موضوع به وضوح در عملکرد او در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا دیده می‌شود. عیسی مجموعا ٢۷۷ دقیقه برای پرسپولیس در ٥ دیدار آسیایی به میدان رفت ولی فقط یکبار در جریان برتری ۴ بر صفر سرخ پوشان مقابل گوا موفق به گلزنی شد.

هرچند عیسی توانسته دو پنالتی هم برای تیمش بگیرد ولی هم خودش و هم هواداران پرسپولیس به طور حتم از این آمار گلزنی رضایت کافی ندارند. کادر فنی پرسپولیس امیدوار است تا فاصله باقی مانده تا بازی‌های حساس پیش رو در لیگ برتر به خصوص بازی با سپاهان و استقلال عیسی همان مهاجم گلزنی شود که همه پرسپولیسی‌ها انتظارش را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    همان گل را که زده دستاش و باز کرد نمیخوایید فیلمش و بفرستید برایAfc تعارف نکنید خود فروشی کنید یالا
  • غریب آشنا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    با سلام چرا میگوئیم به تیمی گل زده که چندین بار قهرمان اسیا شده چه دست ها را باز کند چه بسته گل سختی زد به گوام دعا کنید همچین تیمی بود گل بزند با تشکر از خبر ورزشی
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    عیسی به دوران اوجش بر میگردد ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی