نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
۰ |
۰
گرفتاری عجیب یک رئالی/ انتخابات مانع حضور در لندن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نظارت بر انتخابات مجمع شهر مادرید باعث شده مارسلو نتواند در دیدار برگشت مقابل چلسی حاضر باشد.

خبرورزشی - مارسلو کاپیتان رئال‌مادرید در دیدار رفت مقابل چلسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت، اما نمی‌تواند در بازی برگشت تیمش را همراهی کند.

طبق گزارش نشریه «ال‌موندو»، این بازیکن برزیلی برای نظارت بر انتخابات مجمع شهر مادرید که سه‌شنبه هفته بعد برگزار می شود، احضار شده و به همین دلیل نمی‌تواند آن روز رئالی‌ها را برای سفر به لندن همراهی کند.

مارسلو که از سال ۲۰۱۱ تابعیت اسپانیایی را دارد باید به عنوان ناظر انتخابات و بعد از آن رای‌شماری در ستاد انتخاباتی حضور پیدا کند. در حال حاضر کادر حقوقی رئال در حال بررسی شرایط است و با شهرداری مادرید در تماس است تا به گونه ای که دردسر قانونی برای مارسلو ایجاد نشود او را از وظایف انتخاباتی‌اش معاف کند. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، مارسلو باید سه‌شنبه هفته آینده از ساعت ۸ صبح در حوزه انتخابیه حضور پیدا کند و پیش بینی می‌شود رای‌گیری تا ساعت ۲۱:۳۰ ادامه داشته باشد. بعد از آن نیز نوبت رای‌شماری خواهد بود که ممکن است بر اساس تعداد رای ساعاتی طول بکشد.  در این صورت این بازیکن باید در پروازی مجزا از تیم به لندن سفر کند و احتمالاً ساعاتی قبل از بازی مقابل چلسی در روز چهارشنبه خودش را به لندن برساند تا به بازی استمفوردبریج برسد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی