فاجعه بزرگ برای یحیی/ یک ستاره دیگر پرسپولیس در راه قطر/ او جایگزین یک استقلالی می‌شود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه قطری استاد دوحه در خبری مدعی شد که احمد نورالهی در آستانه پیوستن به الاهلی قطر قرار دارد.

خبرورزشی - نشریه قطری استاد دوحه در خبری مدعی شد که احمد نورالهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه پیوستن به الاهلی قطر قرار دارد.

این ادعا در حالی مطرح شده که چند روز پیش استاد الدوحه نوشت احمد نوراللهی مورد توجه تیم الوکره قطر قرار دارد و راهی این تیم خواهد شد اما روز گذشته در خبری اختصاصی، امید ابراهیمی هافبک ایرانی تیم الاهلی را جایگزین نوراللهی برای الوکره دانست.

حالا در اتفاقی جالب، صفحه توییتری این رسانه معروف قطری، نوشته که «احمد نوراللهی به امضای قرارداد با الاهلی قطر نزدیک شده» است. این در حالی است که استاد الدوحه سال‌های گذشته نیز خبر انتقال چند بازیکن ایرانی را به نقل از منابع اختصاصی منتشر کرده بود و این خبر نیز به صورت اختصاصی منتشر شده است.

احمد نوراللهی که از لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد، کاپیتان سوم سرخپوشان محسوب می‌شود. قرارداد او در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس تلاش داشته تا مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کند. او در اسفند ماه از طریق وکیلش، مذاکراتی داشت و پیشنهاد پرسپولیس را گرفت اما اتفاق جدیدی رخ نداد.

این خبر در شرایطی منتشر شده است که پرسپولیسی ها در هند حضور دارند و فردا آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را انجام خواهند داد.

فاجعه بزرگ برای یحیی/ یک ستاره دیگر پرسپولیس در راه قطر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Farid US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    Etefaghan be Nafe perspolis hast ke inha beravand, Nourolahi modatha hast ke khoub bazy nemikonad
  • شمسعلی. IL ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    از خنثی بازی کردنش در زمین معلومه که دیگر دلش با پرسپولیس نیست و در فکر رفتن است از مدیریت باشگاه تقاضا داریم فقط با بازیکنانی تمدید کنند که واقعا و با تمام وجود حاضر به ماندن باشند بازیکن زورکی به درد نمی خورد در ضمن تیم وقت کافی برای جذب بازیکن در مرحله ی بعد لیگ قهرمانان آسیا دارد و جای نگراتی نیست
  • پرسپولیس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    نه تورو خدا احمد نرو بهترینی بدون تو نه بهترین هافبک آسیایی توروخدا تمدید کن عاشقتم
  • اااا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    این چه وضعشه چرا باشگاه پرسپولیس نمی تونه یه قرارداد خوب با این بازیکنا بنویسه که اینا نتونن تو وسط بازی های جام باشگاه های آسیا تیم رو ول کنن و برن. میان تو پرسپولیس و با پرسپولیس پیشرفت میکنن و وسط بازیها میزارین میرن. غلط کردین پرسپولیس باید تو قرارداد اش تغییر ایجاد کنه. یارو میلیارد ی پول میگیره اونوقت این ادا اصولا رو درمیاره واسه پرسپولیس. شجاع خلیل زاده هم همین کارو کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی