هیئت رئیسه فدراسیون می‌تواند عزیزی خادم را عزل کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: عملکرد رئیس باید زیر ذره‌بین هیئت‌رئیسه قرار بگیرد. در واقع هر اتفاقی در فدراسیون فوتبال باید تحت نظارت اعضای این هیئت رییسه باشد.

خبرورزشی - امیر واعظ آشتیانی درباره ابهامات متعدد پیرامون قعالیت شهاب الدین عزیزی خادم گفت: خادم پیش از هرچیز  باید در رابطه با عملکردش در هیئت رئیسه فدراسیون پاسخ بدهد. در حقیقت هیئت رئیسه همان هیئت مدیره فدراسیون است که از اختیارات بالایی برخوردار است و اگر احیاناً عملکرد رئیس فدراسیون بر اساس خواسته‌های مجمع یا مدیریت آن نباشد هیئت رئیسه می تواند با ارجاع موارد مذکور به مجمع این فرد را از سمتش عزل کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر در هیئت رئیسه فدراسیون افراد فوتبالی و ورزشی حضور دارند و باید از آنها پرسید که اگر اتفاقاتی که درباره‌اش صحبت‌هایی مطرح شده رخ داده، چه پاسخی در این باره دارند؟ چون اینکه اگر احیاناً سوء استفاده‌ای از منابع مالی یا موقعیت ریاست فدراسیون صورت گرفته بازرس قانونی فدراسیون باید به این مسائل رسیدگی کرده و موارد را تک به تک مورد بازبینی قرار دهد.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش که نقش نظارتی در این زمینه دارد باید نظارت خودش را نسبت به فدراسیون فوتبال و رئیس آن داشته باشد. از این رو عملکرد رئیس باید زیر ذره‌بین هیئت‌رئیسه قرار بگیرد. در واقع هر اتفاقی در فدراسیون فوتبال باید تحت نظارت اعضای این هیئت رییسه باشد.

واعظ درباره مباحث منتشره پیرامون دو شغله بودن عزیزی خادم گفت: موضوع دو شغله بودن از موضوعات قانونی در کشور ماست که باید مورد بررسی قرار بگیرد و اگر مسئولی مُرّ قانون را رعایت نکند، بدون تعارف باید با او برخورد شود. اینکه شخصی دو یا چند شغل داشته باشد و باز هم شغل جدید دولتی را اختیار کند به این معنی است که ما قانون را جدی نگرفته ایم و یا بهتر است بگوییم برخی یاد گرفته اند که قانون را در چنین شرایطی به سخره بگیرند و اگر کسی چنین جرأتی داشته باشد اهانت به قانون و قانونگذار کرده است.

واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: پیش از این گفتم اگر ریخت و پاش خاصی در فدراسیون وجود داشته باشد بازرس فدراسیون فوتبال حق قانونی دارد که به آن رسیدگی کند. خزانه‌دار فدراسیون باید پیگیر این مسائل باشد که آیا ریخت و پاشی بوده یا نه! در ضمن اگر هم انتقاداتی به شکل نابجا مطرح می شود حتی باید آنها را هم مد نظر قرار داد و بررسی کرد و دید که آیا برنامه های فدراسیون به شکل صحیح پیشرفته یا نه؟
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    ظاهرا ایشان فکر میکنه تو سوییس زندگی میکنه! خادم (کسیکه رای اعتماد برای سلطانی فر گرفت) مصاحبه کرده گفته وزیر منافع لنگ را به تیم ملی ترجیح میداد! کریم صفایی چون از فساد وزرا گفته تو روز روشن با ماموران مسلح و دوربین صداوسیما ریختن گرفتنش تا بقیه را بترسانن! رسول پناه از فساد و دلالی لنگ گفته الان چندماهه اجازه نمیدن حرف بزنه( ق.ق، صداوسیما، رسانها، فدراسیون) چه برسه رسیدگی کردن به پرونده
  • شمسعلی. IL ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    امشب کیسه حذف میشه ، و چه شبی خواهد شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی