نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
۲ |
۰
مجیدی زوج خط دفاعی استقلال را پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استفاده از زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی توسط فرهاد مجیدی در استقلال جواب داده و این دو بازیکن به راحتی توانستند عمر السومه را مهار کنند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی که قبل از مسابقات آسیایی قید محمد دانشگر را زده بود، در طول این بازی‌ها به زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی رسید که در بازی با الاهلی عربستان خوب کار کرده و موفق به مهار عمر سومه شدند.

البته مدافعان تیم استقلال در بازی‌های قبلی و به خصوص در دو بازی رفت و برگشت با الدحیل قطر در مجموع نمره قبولی نگرفتند اما عملکرد آنها در بازی آخر با نماینده عربستان بهتر شد و حالا می‌توان گفت که مجیدی مدافعان مرکزی تیمش را شناسایی کرده و به احتمال بسیار زیاد در بازی با الشرطه عراق هم از زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی استفاده خواهد کرد. استقلال نیاز دارد که نماینده عراق را ببرد تا خیال خود را بابت صعود به مرحله بعدی حداقل به عنوان تیم دوم راحت کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال تاج کبیر** IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    عالی شد اما باید ببینیم عارف و سیا فقط بازیکنهایی مثل سومه رو میتونند مهار کنند یا بقیه رو مثل ادواردو و اولنگو رو هم میتونند مهار کنند
  • لئوناردو IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    توی همین بازی دیشب چهاربار بازیکنا شورطه تک ب تک شدن چرا بیخود تعریف و تمجید میکنید؟ چرا اینقدر سطح توقع باید پایین باشه که تیم عراقی با هفت غایب اصلی رو به سختی بردن رو اینقدر بزرگ میکنید تیم نه تاکتیک داره نه برنامه به لطف قایدی هربازی داریم موقعیت ایجاد میکنیم یا همین پنالتی ها سر کدوم کار ترکیبی بدست اومدن، تیم فوق العاده شکنندست با اینکه کلی هزینه بستن تیم شده بازیکنا هم نود درصدشون حفظ شدن ولی دیگه چی میخوان تا یه بازی با خیال راحت برد تیممون رو ببینیم، سیاوش یزدانی و غلامی جزو سوتی ترین بازیکنا ایران هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی