نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
۳ |
۵
عکس| عجیب‌ترین ترکیب پرسپولیس/ زلزله در خط هافبک پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه هافبک دفاعی اصلی پرسپولیس در آستانه بازی با الریان قطر ناگهان دچار مصدومیت شدند.

خبر ورزشی - سرخپوشان علاوه بر سعید آقایی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک را هم در اختیار داشتند و با غیبت چهار بازیکن اصلی خود به مصاف نماینده قطر رفتند.

تا حالا سابقه نداشته که پرسپولیس در آستانه یک بازی حساس در یک پست سه بازیکن را به طور ناگهانی از دست بدهد. البته کمال کامیابی‌نیا واقعا مصدوم بود اما تردیدهایی در مورد مصدومیت احمد نوراللهی وجود دارد.

با این حال منابع خبری نزدیک به پرسپولیس می گویند نورالهی و میلاد سرلک هم مصدوم شدند و یحیی مجبور شد تیمش را با یک هافبک دفاعی یعنی محمدشریفی راهی میدان کند.

علاوه بر این‌ها، یحیی گل‌محمدی، کاپیتان پرسپولیس یعنی سیدجلال حسینی و مدافع راست قرمزها یعنی مهدی شیری را هم بیرون نشانده بود تا با ترکیبی جالب مقابل یاران خلیل زاده نقش آفرینی کنند.

وحید امیری، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و مهدی ترابی ۵ هافبک کناری بودند که در پست‌های مختلف بازی کردند. 

علاوه بر این، زوج دفاع مرکزی هم برای اولین بار در کنار هم قرار گرفته‌اند. در خط حمله نیز دو مهاجم نوک بازی می‌کنند و این در حالی است یحیی اغلب از یک مهاجم سایه و یک مهاجم نوک بهره می‌برد.

همان طور که می دانید پرسپولیس در این بازی هم مثل دیدار با الوحده گل خورد و نتوانست کلین‌شیت کند اما به هر حال گل‌محمدی امیدوار است هافبک‌های مصدوم تیمش به بازی‌های حساس لیگ برتر مقابل سپاهان و استقلال برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • javad US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    dorough migoyand, khasteh shodeand, shoma Amiri ra negah konid? cheghadr bad bazy mikonad, Goel Mohamady dar in mavageh nabayd betarsad, az javanan estefadeh konad, maselan emrouz Sharifi kheily behtar az Nourolahy bazy kard
  • یحیی گلبخودی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    یه مدافع گلبخودی زن چه میدونه مهاجم سایه چیه چقدر شماها ساده اید مهاجمان یحیی همشون مهاجم نوک هستند پرسپولیس اصلا مهاجم سایه نداره
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    بعد از بازگشت تیم به ایران یک هفته قرنطینه می شویم به احتمال زیاد مصدومیت سرلک و نوراللهی جدی نیست . و به دربی می رسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی