نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
۱ |
۴
پرسپولیس حسرت رقیبش را ۱۱ ساله کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه قطری به تداوم حسرت الریان در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مدت ۱۱ دوره اخیر این رقابت‌ها اشاره کرد.

خبرورزشی - شکست ۴ بر ۲ نماینده قطر مقابل پرسپولیس ایران و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، انتقاد رسانه‌های قطری را از عملکرد الریان افزایش داد.

سایت «کوره» در این باره نوشت: الریان شکست سنگینی مقابل پرسپولیس متحمل شد و به حضور ناامیدکننده خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد. نایب‌قهرمان فصل گذشته مسابقات هم راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد. الریان چهار بار در مرحله گروهی شکست خورد و با دو امتیاز قعرنشین شد.

پرسپولیس در نیمه اول دو بار گلزنی کرد، اما الریان در نیمه دوم بهتر شد و دو بار با گل‌های یوهان بولی، بازی را به تساوی کشاند. در پایان عیسی آل‌کثیر با گلزنی خود، پیروزی و صدرنشینی پرسپولیس را قطعی کرد. بلان هم در نشست خبری این شکست را توجیه کرد و به هواداران الریان وعده داد. 

همچنین سایت «استاد الدوحه» با اشاره به اتفاقات این مسابقه نوشت: الریان متحمل چهارمین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا شد. نتیجه‌ای که باعث شد الریان برای یازدهمین دوره اخیر نتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فراتر برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ق ر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    کجا بازی دو بار تساوی شد ؟ نیمه دوم ، اول شد ۲ بر ۱ و بعد شد ۳بر ۱ و یعد شد ۳ بر۲ و نتیجه‌ ۴ بر ۲ شد . یعنی در زمان نیمه دوم بازی همیشه پرسپولیس یک گل جلوتر بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی