نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فوتبالیست‌هایی که موزیسین هم هستند/ نوازندگان مستطیل سبز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فوتبالیست‌ها در اوقات فراغت‌شان برخی اوقات کارهای غیرمنتظره‌ای می‌کنند که یکی از آن‌ها یاد گرفتن یک ساز است.

خبرورزشی - وقت آزاد یک فوتبالیست زیاد است، حتی اگر یک فوتبالیست حرفه‌ای باشد که مدت زمان زیادی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. بازیکنان مطرح دنیای فوتبال هرکدام یک سرگرمی خاص دارند، مثل کریستیانو رونالدو که «بینگو» بازی می‌کند یا تونی کروس که به بازی «دارت» علاقه دارد. اما جالب است بدانید که برخی از فوتبالیست‌ها یک ساز موسیقی را انتخاب کرده و یاد گرفته‌اند آن را بنوازند، برخی در حد یک نوازنده عالی و برخی معمولی. برخی فوتبالیست‌هایی که یک ساز خاص دارند را معرفی خواهیم کرد.

آلیسون

سنگربان برزیلی لیورپول هوادار موسیقی پاپ بریتانیایی است و عاشق گروه «اوآسیس». به همین خاطر او گیتار را انتخاب کرده و بلد است چند آکورد هم بنوازد. آلیسون حتی یک روز که تابستان در باشگاه لیورپول بود آهنگ معروف گروه محبوبش به نام «با خشم به گذشته نگاه نکن» را خواند. او را به عنوان سرگروه گیتاریست‌ها انتخاب کرده‌ایم.

پتر چک

اسطوره فوتبال جمهوری‌چک به دلیل مهارتی که در نواختن درامز دارد هم معروف است. چک چندین کلیپ هم از نوازندگی‌اش در یوتیوب منتشر کرده که در حال نواختن معروف‌ترین نُت‌های موسیقی راک است، مثل درامز آهنگ «بهترینِ تو» از گروه «فو فایترز». او سال ۲۰۱۱ درامز خودش را بعد از این که با هم‌تیمی‌اش کارلو کودیچینی مشغول بازی «گیتار هیرو» بود، خرید.

پاتریک بامفورد

از لحاظ فرهنگی و تربیتی، پاتریک بامفورد مهاجم لیدزیونایتد شرایط خاصی داشته. او به مدرسه خصوصی می‌رفت و وقتی نوجوان بود نواختن ویولن و پیانو را آموخت. پاتریک بامفورد حتی می‌گوید بلد است ویولن‌سل هم بنوازد. با این حال در یک شوی تلویزیونی از ویولن به عنوان ساز موردعلاقه‌اش یاد می‌کند. او آهنگ‌های گروه «دکسی» را به خوبی می‌نوازد.

الکسیس سانچس

ستاره شیلیایی پیشین بارسلونا، آرسنال و منچستریونایتد و فعلی اینتر، به خوبی پیانو می‌نوازد. او سال‌ها این ساز را می‌نواخته. بنابراین تعجب‌آور نبود که وقتی از آرسنال به منچستریونایتد رفت، پشت پیانو نشست و برای کلیپ معرفی‌اش از سوی باشگاه جدیدش، سرود آن‌ها با نام «Glory Glory Man Utd» را نواخت. ابتدا همه فکر کردند الکسیس سانچس فقط ادای نواختن را درمی‌آورد، اما او واقعاً نوازنده است.

اسلاون بیلیچ

ستاره سابق تیم ملی کرواسی و سرمربی پیشین وست‌برومویچ عاشق سبک هارد راک است. او یک مرتبه در کنار گروه «راوبائو» (گروهی شبیه به فوفایترز در منطقه بالکان) پیوست تا با نوازندگی کنار آن‌ها یک آهنگ ضبط کنند. عکس‌های بیلیچ منتشر شده بود که ژست نواختن گیتار را گرفته و مشخصاً آن را می‌نوازد.

گرت اینزوُرت

سرمربی تیم وایکامب‌واندررز مثل یک ستاره راک است. گرت اینزورت حتی گروه موسیقی خودش به نام «The Cold Blooded Hearts» را هم دارد که اغلب برای اجراهای محلی می‌روند. در ماه نوامبر گرت که سال‌ها ستاره خط میانی تیم کوئینزپارک‌رنجرز بوده با گروه «Wills & The Willing» هم همکاری کرد تا یک آهنگ کریسمسی بخواند و با آن‌ها منتشر کنند. درآمد انتشار آن آهنگ هم به خیریه تعلق گرفت.

نولبرتو سولانو

هافبک پیشین نیوکاسل که پسربچه‌ای متواضع بود هم یک ترومپت‌زن قهار است. او حتی یک مرتبه تلفن را برداشت و با بابی رابسون مربی‌اش تماس گرفت تا برای او شیپور بزند! البته بعد از آن گفت فکر نمی‌کند رابسون خیلی تمایلی به شنیدن صدای ساز او داشت. در صورتی که بخواهیم گروه موزیسین‌های فوتبالیست را گسترش بدهیم، این بازیکن پرویی هم آماده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی