نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قایدی می‌تواند در لالیگا بازی کند/ جای مهدی باشم بعد قهرمانی استقلال می‌روم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: مهدی قائدی قطعا می‌تواند در اروپا بازی کند اما پیش از جدایی از استقلال باید بدانند مهمترین نکته در بحث لژیونر شدن انتخاب صحیح است.

خبرورزشی - پس از حضور درخشان مهدی قائدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیشنهادهای مختلفی از حوزه خلیج فارس و لیگ‌های اروپایی برای این فوتبالیست تکنیکی بوشهری رسیده و این ذهنیت را ایجاد کرده که شماره ۱۰ استقلال به زودی از این تیم جدا خواهد شد. رضا عنایتی در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره موضوع جدایی احتمالی قائدی از استقلال صحبت‌هایی کرده است که در زیر می‌خوانید: 

مهدی قائدی این روزها پیشنهادات زیادی دارد. شرایط این بازیکن برای لژیونر شدن مهیا است؟
مهدی قائدی از وقتی که فکر و ذهنش را کاملاً در اختیار فوتبال قرار داد توانست به یکی از چهره های برتر فوتبال در کشورمان تبدیل شود. حالا او هم به لحاظ تجربی و هم به لحاظ فنی به بلوغ فکری کافی رسیده و می‌تواند به‌عنوان لژیونر راهی لیگ های خارجی شود.

توصیه ای در این باره به او دارید؟
قطعاً انتخاب تیم جدید برای قائدی اهمیت زیادی دارد ولی از آن مهمتر، درست انتخاب کردن است که قطعاً در آینده فوتبالش تاثیر مستقیمی دارد. او باید هر تصمیمی در نظر دارد با مشورت بزرگترهای فوتبالی اش انجام بدهد. انتخاب از روی عجله و یا پیشنهاد مالی آنچنانی می تواند آینده فوتبال او را تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی امیدوارم این اتفاق برای قائدی رخ بدهد چون به شخصه زمانی که بازیکنانمان را در لیگ های معتبر فوتبال اروپا می بینم که توانایی و قدرت فوتبال ایران را به رخ می‌کشند افتخار می کنم. قائدی هم این توانایی فنی را دارند و مطمئنم با یک انتخاب درست می‌تواند یک لژیونر موفق برای کشورمان و البته باشگاه استقلال باشد. چرا که این افتخار متعلق به باشگاه استقلال و هوادارانش هم خواهد بود.

برخی از کارشناسان معتقدند قائدی به‌ دلیل جثه کوچک نمی تواند در اروپا فوتبال بازی کند. شما با این طرز تفکر موافق هستید؟
همه فوتبال اروپا که لیگ برتر انگلیس نیست. همه ما می دانیم در لیگ هایی مانند انگلیس، اغلب بازیکنان با قدرت بدنی بالا موفق می شوند اما در لالیگا اسپانیا بازیکنان شبیه به مهدی قائدی کم نیستند. قطعاً با توانایی تکنیکی که در قائدی سراغ داریم او می تواند حتی در لالیگا به یک چهره بین‌المللی تبدیل شود اما این مستلزم آن است که با وسواس زیاد تیم بعدی اش را انتخاب کند.

به نظر شما او باید در پایان این تورنمنت آسیایی از استقلال جدا شود یا تا پایان فصل کنار استقلال بماند و تیمش را در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر کمک کند؟
این بستگی به خودش دارد. من جای او نیستم اما اگر من جای او بودم سعی می کردم بمانم و شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر را بیشتر کنم. همان سالی که ما با استقلال قهرمان شدیم من در اواخر فصل یک پیشنهاد وحشتناک مالی از باشگاه الاهلی داشتم اما وقتی این موضوع را با امیر قلعه نویی (سرمربی وقت استقلال) در میان گذاشتم او به من گفت بمان و بعد از پایان فصل برو. من همان ماندم و تیم قهرمان شد.

شرایط دیاباته در فصل جاری را چطور می بینید؟ برخی معتقدند او مهاجم سال گذشته نیست؟
من هم معتقدم که هنوز نتوانسته توانایی‌های خود را نشان بدهد البته این به خاطر اتفاقات ابتدایی فصل و دیر اضافه شدن او به تمرینات گروهی بود. با این حال معتقدم دیاباته یک فوتبالیست حرفه‌ای است و قطعاً می‌تواند به استقلال کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سربازسرخ GE ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اگر لالیگا اینقدر بچه بازی بود که آرادم الان توش بازی میکرد نوه حسن کله پزم تکنیکش از قائدی بهتره لونم لالیگا بازی میکرد ثما هم جای خودت باش همون عمومسلم بمون.
  • سربازسرخ GE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آخه یه مسئله ای هست که قائدی هیچ وقت نمیتونه بره لالیگا آخه شما توصیه کردید بعد قهرمانی بره وقتی نمیتونن قهرمان بشن دیگه بعدی نمیمونه که بخواد بره لااقل میگفتی اگر ازمرحله گروهی اومد بره که طفلک یه امیدی داشته باشه.
  • مردم تاج سرنگون کردند NL ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    خواب دیدی خیره در حد گوا هندم نیست نهایتش بشه یکی مثل تاجر جک تری دی اینهمه مشکلات منشوری و شخصیتی داره که لیاقت گوا هم نداره
  • احمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    آخه مشکل کار اینجاست اگه بخواد تا قهرمانی استقلال صبرکنه پیر میشه
  • اردیا GB ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اینجوری که این میگه قایدی آرزوی خارج رفتن رو به گور میبره خخخ
  • حقیقت تلخه IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    خودتون خسته نکنید بازیکن آسیایی به این راحتی به اروپا ترانسفر نمیشه. اون تیم لالیگایی نمیاد ببینه مهاجمی که میخواد بگیره تو لیگ ایران چند تا گل زده؟ با پنج گل زده میخواد بره لالیگا؟! مدافع یا هافبک نیس که تعداد گلش مهم نباشه!!!
  • پرسپولیس IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اقای عنایتی اینجور ک شما گفتین تا قهرمانی استقلال این بنده خدا ک تا اخر فوتبالش باید اینجا بمونه
  • رامین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    زهی خیال باطل
  • استقلال تاج کبیر** IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    همه میدانند استقلال فرهاد نشون داده که میتونه یک تیم جهانی بشه وقتی میتونه با استقلال قهرمان جهان بشه برای چی خودش رو تو دیار غربت آلاخون والاخون کنه؟
  • شمسعلی IL ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اگر قائدی قرار باشد به حرف عنایتی گوش کند و بعد از قهرمانی استقلال به اروپا برود خوب بیچاره پیر می شود چون با اوضاع ، احوال استقلال قهرمانی لیگ برتر کیلویی چند ؟؟؟؟؟
  • sadeq,red IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    اینجوری که طفلکی باید تا آخر فوتبال ش تو کیسه بمونه
  • ایمون زاید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    حتما تو بارسلونائی که سر مربی هم شما باشی ،آقای عنایتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی