نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
۰ |
۵
احتمال غیبت ۳ بازیکن الشرطه مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فائز مدافع اصلی الشرطه که در تمامی دیدارهای تیمش در لیگ قهرمانان از ابتدا به میدان رفت، دچار آسیب دیدگی شد و بازی با استقلال را از دست داد.

خبرورزشی - استقلال و الشرطه امشب و از ساعت ۲۲:۱۵ در دیداری حساس در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند. آخرین جلسه تمرینی نماینده عراق برای حضور در دیدار مقابل استقلال، شب گذشته برگزار شد.

صفحه رسمی الشرطه در فیس بوک با انتشار گزارشی، به این جلسه تمرینی پرداخت و از احتمال غیبت سه بازیکن این تیم مقابل استقلال خبر داد. در این گزارش آمده است که علی فائز مدافع اصلی الشرطه که در تمامی دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت، بازی با استقلال را از دست داده است.

این بازیکن به دلیل احساس درد از ناحیه شکم، در هر دو جلسه تمرینی این تیم پس از بازی با الدحیل غایب بوده و کادرفنی به همراه کادرپزشکی الشرطه نیز برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، به این بازیکن استراحت داده اند و او مقابل استقلال حضور نخواهد داشت.

بدین ترتیب غیبت علی فائز مقابل استقلال قطعی است ولی حضور علاء علی مهاوی و علی حصنی در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید نظر نهایی کادرپزشکی درخصوص این دو بازیکن چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی